Chcete se podílet na vývoji cloudové komunikační platformy a pomoci tak firmám v lepší komunikaci se zákazníky i zaměstnanci?

Jsme globální technologická společnost, která firmám poskytuje své vlastní cloudové řešení pro řízení zákaznické zkušenosti, komunikaci se zákazníky i uvnitř firmy.
Máme přes 1000 firemních zákazníků po celém světě. Mezi nimi třeba Mall Group, Notino, Rohlík, PPL a spousta dalších.
Mezi naše velké projekty patří také Chytrá karanténa, pro kterou jsme vyvinuli kompletní technologické řešení a podporu.
Chceme zjednodušit život firmám, jejich lidem i zákazníkům a pomoci jim k tomu, aby si lépe rozuměli.

Co Vás čeká?

  • technická podpora zákazníků a správa ústředen
  • řešení incidentů a požadavků
  • analýza, debugging, monitoring, performance tuning
  • příprava ústředen a kontaktních center pro nové zákazníky
  • technická konzultace se zákazníky, návrhy řešení a jejich implementace
  • účast na implementačních a rozvojových zákaznických projektech

Měli byste mít:

  • zkušenost s IT zákaznickou podporou
  • silnou orientaci na zákazníka
  • znalost sítí a síťových protokolů
  • zkušenosti s operačním systémem Linux
  • zkušenosti a orientaci v problematice VoIP a SIP velkou výhodou
  • zkušenosti s programováním a znalost problematiky call center výhodou
  • dobré komunikační dovednosti
  • angličtinu na komunikační úrovni

Co nabízíme?

  • Příjemné pracovní prostředí, lidský přístup, fajn kolegy, ze kterých se mohou stát přátelé.
  • Dělíme se o zisk. Každého půl roku rozdělujeme bonusy na základě výsledků firmy i splnění individuálních cílů. Peníze navíc se vždycky hodí.
  • Máme pracoviště v centru Prahy s dobrou dostupností MHD.
  • Umožňujeme hybridní styl práce – v kanceláři se potřebujeme sladit a domluvit, hodně práce ale zvládáme i z domu.
  • Respektujeme work-life balance. Umíme zabrat, když je potřeba, ale ctíme soukromí, rodinu i fakt, že odpočinek a čistá hlava jsou základ dobré práce.

A co dostanete dál?

  • laptop i operační systém podle vlastních preferencí
  • fexibilní pracovní dobu
  • obědy, kafe i drobné občerstvení zdarma
  • příspěvek na sport, volný čas, kulturu a také na domácí internet
  • placené sick days

Informace o pozici

Společnost
Daktela s.r.o.
Adresa
Pod Krejcárkem 975/2, Praha – Žižkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Telekomunikace, Pracovník help desku, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.