DLA Piper, jedna z největších globálních advokátních kanceláří s pobočkami ve více než 40 zemích světa, hledá do svého týmu v Praze novou kolegyni / nového kolegu na pozici Marketing Coordinator - Junior.

Máš rád/a výzvy a nebojíš se být součástí úspěšného globálního týmu? Tak čti dál, možná hledáme právě Tebe.

Co Tě čeká a nemine:

Marketing a komunikace: budeš působit jako koordinátor při vývoji a realizaci řady marketingových a komunikačních aktivit a projektů, které přispívají k naplňování globální a lokální marketingové a business development strategie firmy. To může zahrnovat:

  • Podporu při realizaci aktivit na zvýšení povědomí o značce, včetně webových stránek a digitálního obsahu, externí a interní komunikace, integrovaných kampaní, příprava marketingových materiálů, obrandovaných předmětů nebo vypracování přehledů pro mezinárodní ratingové agentury a žebříčky advokátních kanceláří.
  • Zajišťování, aby byly všechny marketingové aktivity a marketingové materiály v souladu s brandem firmy.
  • Být klíčovou kontaktní osobou pražské kanceláře pro zprostředkování našich marketingových požadavků externím dodavatelům, jako jsou grafičtí designéři nebo centrum administrativní podpory pro většinu marketingových úkolů.
  • Přípravu a tvorbu obsahu sociálních sítí pro pražskou kancelář a pro interní a externí webové stránky.

Event management: budeš plánovat a realizovat online nebo on-site eventy pro klienty nebo studenty:

  • Postupné přebírání odpovědnosti za kreativní, technické a logistické prvky klientských eventů. To zahrnuje celkový návrh akce, marketingovou a komunikační strategii, audiovizuální produkci, psaní scénářů, logistiku, sestavování rozpočtu, vyjednávání s poskytovateli cateringu a i samotná účast a pomoc při dané akci.

Business development: budeš spolupracovat s partnery, právníky a marketingovým a business development týmem na rozvoji obchodních příležitostí v České republice. To může zahrnovat:

  • Spolupráci s MBD týmem na lokální i mezinárodní úrovni při vývoji a podpoře BD programů a iniciativ pro klíčová odvětví businessu a klíčové klienty.
  • Pomoc s nabídkami právních služeb, veřejnými zakázkami, mandátními smlouvami a prezentacemi pro klienty.
  • Zajišťování aktualizace BD infrastruktury, jako jsou reference, životopisy, ocenění nebo práce s databázemi a CRM systémem.

Jaké kvality a zkušenosti bys měl/a mít:

  • Vysokoškolské vzdělání
  • 1-3 roky praxe v advokátní kanceláři nebo v poradenské společnosti
  • vynikající znalost českého (rodilý mluvčí) a anglického jazyka slovem i písmem (úroveň minimálně středně pokročilá)
  • aktivní uživatelská znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a základy sociálních sítí (především LinkedIn)
  • předchozí zkušenosti s CRM systémem a grafickým designem jsou výhodou
  • ochotu učit se novým věcem
  • výborné organizační schopnosti, kreativitu, prezentační a komunikační dovednosti
  • cit pro detail, proaktivní přístup, flexibilitu, samostatnost a odpovědnost

Co za to nabízíme:

  • motivující finanční ohodnocení
  • podporu, mentoring a zpětnou vazbu od tvých budoucích kolegů z týmu
  • příjemné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
  • mezinárodní studijní program
  • zaměstnanecké benefity: stravenkový paušál, 25 dní dovolené, 2 sick days, Cafeteria benefit systém, občerstvení na pracovišti, možnost práce z domova, 3x ročně firemní akce, příspěvek na MultiSport kartu a další
  • a v neposlední řadě, získáš příležitost rozvíjet své nové schopnosti a dovednosti a posunout se ve své kariéře!

V případě zájmu nám prosím zašli svůj strukturovaný životopis v anglickém a českém jazyce a budeme se těšit na osobní setkání v samotném srdci Prahy.

Nástup možný dle dohody.


Informace o pozici

Společnost
DLA PIPER
Adresa
Panská 854/2, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Média, reklama a PR, Marketingová komunikace, Specialista marketingu, Event Specialist
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel