INTELEK CZ je výrobcem a dodavatelem kabeláží a infrastruktury pro počítačové sítě značky Solarix, zabezpečovacího zařízení, kamer a produktů spotřební elektroniky iGET - již od roku1993. Jsme jedním z největších dodavatelů síťových a telekomunikačních technologií v České republice. Prostřednictvím organizačních složek působíme také na Slovensku a Polsku.

Samostatná účetní pro POLSKO

NAŠE OČEKÁVÁNÍ - CO OD VÁS POTŘEBUJEME:

  • min. SŠ ekonomického zaměření
  • 2 let praxe na obdobné pozici
  • dobrá orientace v polské a české problematice účetnictví a daní
  • samostatnost a zodpovědnost
  • komunikativní znalost polského jazyka

CO VÁS NA POZICI HLAVNÍ ÚČETNÍ V INTELEKu ČEKÁ:

  • vedení účetnictví pro organizační složku PL v souladu s obecně závaznými právními předpisy
  • práce v účetním programu HELIOS GREEN
  • zabezpečení veškeré činnosti spojené s interním a externím výkaznictvím
  • zpracování a kontrola správnosti účetních dokladů (přijaté a vydané faktury, bankovní a pokladní doklady, interní doklady)
  • komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, finanční úřad)
  • zpracování DPH (SH, KH), DPPO pro Polsko
  • spolupráce na měsíčních a ročních uzávěrkách
  • reporting pro vedení společnosti

CO VÁM RÁDI ZA VAŠI PRÁCI NABÍDNEME:

  • příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji
  • mzda 35 000 Kč, možnost práce na ŽL
  • kvartální odměny, roční mimořádná odměna
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna
  • příspěvek na stravování, Multisport karta,
  • možnost práce z domu

KDY?

  • nastoupit můžete ihned

SAMODZIELNA KSIĘGOWA DLA POLSKI

NASZE OCZEKIWANIA:

  • min. wykształcenie średnie ekonomiczne
  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość polskich i czeskich zagadnień z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego
  • samodzielność, odpowiedzialność
  • znajomość języka czeskiego w stopniu komunikatywnym

CO CIĘ CZEKA NA STANOWISKU SAMODZIELNEJ KSIĘGOWEJ W FIRMIE INTELEK:

  • prowadzenie ewidencji księgowej dla jednostki organizacyjnej w Polsce zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa
  • praca w programie księgowym HELIOS GREEN
  • zapewnienie wszelkich działań związanych z raportowaniem wewnętrznym i zewnętrznym
  • przetwarzanie i sprawdzanie poprawności dokumentów księgowych (otrzymanych i wystawionych faktur, dokumentów bankowych , dokumentów kasowych oraz wszelkich dokumentów wewnętrznych)
  • komunikacja i współpraca z podmiotami zewnętrznymi (np. doradcą podatkowym, audytorem, Urzędem Skarbowym)
  • przetwarzanie VAT (SH, KH), DPPO dla Polski
  • współpraca w przygotowaniu zamknięcia miesięcznego i rocznego
  • raportowanie do zarządu spółki


ZA TWOJĄ PRACĘ Z PRZYJEMNOŚCIĄ ZAOFERUJEMY CI:

  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
  • wynagrodzenie miesięczne w wysokości 35 000 CZK
  • możliwość pracy w oparciu o umowę o pracę
  • premie kwartalne, roczna premia nadzwyczajna
  • 5 tygodni urlopu oraz 3 dni zwolnienia lekarskiego
  • kartę Multisport
  • możliwość pracy z domu

OD KIEDY?

  • możesz zacząć natychmiast


V případě, že Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis. V případě zájmu o doplňující informace můžete kontaktovat přímo paní Martinu Tegelovou na tel. čísle: +420 604 227 012


Informace o pozici

Společnost
INTELEK.CZ s.r.o.
Adresa
Ericha Roučky 1291/4, Brno – Černovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Polština (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 34 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Ekonom, Účetní, Hlavní účetní, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel

INTELEK.CZ s.r.o., Martina Tegelová
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.