Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.
Our mission is to help people achieve their dream of starting a business and help them be successful.
You will be a part of the Customer Success team led by Petr Domin.
Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Customer Success Manager bude tvou agendou komunikovat s našimi již existujícími klienty a rozvíjet či naplno využít potenciál jejich e-shopové platformy.
Co bude náplní tvé práce?
- Budeš se každý den věnovat klientům, konzultovat s nimi (primárně telefonicky) jejich potřeby a hledat možnosti, jak může jejich e-shop dosahovat ještě lepších výsledků.
- Budeš aktivně oslovovat stávající klienty, zjišťovat co potřebují aktuálně řešit a navrhovat ideální nastavení služeb právě pro ně. Jde nám o to, aby klienti využívali produkt a jeho doplňky naplno.
- Budeš se věnovat i klientům, kteří se učí pracovat se zkušební verzí našeho systému abys jim pomohl s nákupem pro ně nejvhodnější služby.
- Chceme, abys byl pro naše klienty pomocnou rukou a proto tě vše dobře naučíme. V prvních měsících se ti bude věnovat více týmů, zkusíš si odpovídat i na písemné uživatelské dotazy našich klientů, kteří se systémem pracují, abys dobře porozuměl/-a systému a zároveň potřebám našich klientů.
- S ostatními členy týmu budeš vymýšlet způsoby, jak dále vylepšovat obchodní strategii v týmu.
Co od Tebe čekáme?
- Obchod už znáš, máš skvělý tah na branku a víš, že jsi schopen v něm dosahovat dobrých výsledků. Pokud máš navíc zkušenosti z prostředí e-shopu či firmy nabízející online služby, je to další plus.
Umíš se naladit na potřeby zákazníka – klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.
Baví tě používat vlastní hlavu.
Svět e-shopů tě neodolatelně vábí a chceš ho dokonale poznat.
Mluvíš plynule česky a anglicky (využiješ ji v rámci interní komunikace).
Proč pracovat u nás?
Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit společnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.
- Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
- Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
- Možnost osobního a profesního růstu.
- Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
- Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vylepšovat náš produkt.
- Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer, Movie night, Teambuilding.
- Moderní kanceláře v Karlíně.
- Letní terasa s rychlou wifi.
- Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
- Příspěvek na Multisportku.
- Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.
Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:
Život v Shoptetu: https://blog.shoptet.cz/zivot-v-shoptetu/
Atmoskop: https://www.atmoskop.cz/nazory-na-zamestnavatele/3034878-shoptet-a-s
Czechcrunch: https://cc.cz/tag/shoptet/
LinkedIn Shoptet: https://www.linkedin.com/company/shoptet/mycompany/
Instagram Shoptet: https://www.instagram.com/shoptet.cz/
Facebook Shoptet: https://www.facebook.com/shoptet/
Rozhovor s naším Customer Success týmem: https://blog.shoptet.cz/success-team-rozhovor/?_ga=2.252067273.1996767643.1653463685-1713449144.1624884536
Těšíme se, až tě přivítáme na palubě! 🚀
Informace o pozici
- Společnost
- Shoptet a.s.
- Adresa
- Rohanské nábřeží 670/17, Praha – Karlín
- Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
- Benefity: Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
- Zařazeno: Prodej a obchod, Obchodní zástupce, Prodejce po telefonu/Telesales
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel