Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.


Our mission is to help people achieve their dream of starting a business and help them be successful.


You will be a part of Customer Success team led by Petr Domin. The CCO of the Customer Care & Success department is Peter Mac.

Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Customer Success Manager bude tvou agendou komunikovat s našimi již existujícími klienty a rozvíjet či naplno využít potenciál jejich e-shopové platformy.

Co bude náplní tvé práce?

  • Budeš se každý den věnovat klientům, konzultovat s nimi (primárně telefonicky) jejich potřeby a hledat možnosti, jak může jejich e-shop dosahovat ještě lepších výsledků.
  • Budeš aktivně oslovovat stávající klienty, zjišťovat co potřebují aktuálně řešit a navrhovat ideální nastavení služeb právě pro ně. Jde nám o to, aby klienti využívali produkt a jeho doplňky naplno.
  • Budeš se věnovat i klientům, kteří se učí pracovat se zkušební verzí našeho systému abys jim pomohl s nákupem pro ně nejvhodnější služby.
  • Chceme, abys byl pro naše klienty pomocnou rukou a proto tě vše dobře naučíme. V prvních měsících se ti bude věnovat více týmů, zkusíš si odpovídat i na písemné uživatelské dotazy našich klientů, kteří se systémem pracují, abys dobře porozuměl/-a systému a zároveň potřebám našich klientů.
  • S ostatními členy týmu budeš vymýšlet způsoby, jak dále vylepšovat obchodní strategii v týmu.

Co od Tebe čekáme?

  • Obchod už znáš, máš skvělý tah na branku a víš, že jsi schopen v něm dosahovat dobrých výsledků. Pokud máš navíc zkušenosti z prostředí e-shopu či firmy nabízející online služby, je to další plus.
    Umíš se naladit na potřeby zákazníka – klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.
    Baví tě používat vlastní hlavu.
    Svět e-shopů tě neodolatelně vábí a chceš ho dokonale poznat.
    Mluvíš plynule česky a anglicky (využiješ ji v rámci interní komunikace).

Proč pracovat u nás?

Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit společnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.

  1. Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
  2. Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
  3. Možnost osobního a profesního růstu.
  4. Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  5. Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vylepšovat náš produkt.
  6. Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer, Movie night, Teambuilding.
  7. Moderní kanceláře v Karlíně.
  8. Letní terasa s rychlou wifi.
  9. Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  10. Příspěvek na Multisportku.
  11. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.

Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:

Život v Shoptetu: https://blog.shoptet.cz/zivot-v-shoptetu/

Atmoskop: https://www.atmoskop.cz/nazory-na-zamestnavatele/3034878-shoptet-a-s

Czechcrunch: https://cc.cz/tag/shoptet/

LinkedIn Shoptet: https://www.linkedin.com/company/shoptet/mycompany/

Instagram Shoptet: https://www.instagram.com/shoptet.cz/

Facebook Shoptet: https://www.facebook.com/shoptet/

Rozhovor s naším Customer Success týmem: https://blog.shoptet.cz/success-team-rozhovor/?_ga=2.252067273.1996767643.1653463685-1713449144.1624884536

Těšíme se, až tě přivítáme na palubě! 🚀


Informace o pozici

Společnost
Shoptet a.s.
Adresa
Rohanské nábřeží 670/17, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Prodej a obchod, Obchodní zástupce, Prodejce po telefonu/Telesales
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Shoptet s.r.o., Patrícia Tothová