Pharmawell a.s. je obchodně distribuční společností zabývající se maloobchodem a velkoobchodem v oblasti farmacie. Na trhu působíme od roku 2008, sídlo společnosti najdete v Brně, v Dvořákově domě na Mendlově náměstí, stejně jako jednu z našich Chytrých lékáren.

Spolupracujeme se sítí lékáren po celé ČR, s domovy pro seniory a dalšími zdravotnickými zařízeními, ale i se zahraničními klienty v celosvětém měřítku.

Aktuálně obsazujeme pozici:

Asistent(ka) exportního oddělení

Pokud jste pečlivý člověk, který se chce učit novým věcem a rádi se dorozumíváte cizími jazyky, pak by to mohlo být to pravé ořechové pro Vás.

Nové příležitosti jsou pro nás výzvou a od nového kolegy (kolegyně) máme stejné očekávání.

Jste rádi středem dění a máte rádi dotažení úkolů do konce? I takto se dá popsat pozice Asistenta exportního oddělení.

Budeme rádi, když nám kromě životopisu pošlete i pár řádků o sobě :-)

Co pozice obnáší?

- komunikaci v cizím jazyce

- zpracování nabídek a poptávek

- administrativní péči o zákazníky

- zajištění legislativního zázemí (v této oblasti Vás dobře zaškolíme)

- rychlou a plynulou komunikaci napříč firemními odděleními

- následování firemní strategie a přizpůsobení se jí

Jak si Vás představujeme a jaké máme očekávání?

- minimálně SŠ vzdělání

- ovládáte anglický jazyk na pokročilé úrovni, daší jazyk je výhodou

- jste přátelští s velmi dobrými komunikačními schopnostmi

- budete součástí obchodního týmu, tedy nesmí vám chybět orientace na výsledek

- budete samostatní a se sebereflexí

- ovládáte práci v MS Office (Excel, PowerPoint, Word)

- budete ochotni učit se novým věcem, přizpůsobit se aktuální situaci a kopat za tým

- samozřejmostí je čistý trestní rejstřík

Ovládání anglického jazyka je nutností, komunikace s našimi obchodními partnery probíhá zejména v anglickém jazyce ať už na písemné, telefonické nebo osobní úrovni, tato dovednost je tedy stěžejní.

Pracujeme s léčivými přípravky, proto pečlivost, organizovanost a dodržování nastavených postupů je nezbytností.

Hledáme do našeho týmu nadšence, který chce být úspěšný, chce být nejlepší!

Co vám můžeme nabídnout?

- práci v moderním prostředí,v mladém a přátelském kolektivu, v malebném prostředí Ráječka

- interní vzdělávání a firemní zážitkové akce

- osobní počítač a mobilní telefon

- příspěvek na stravování

- zaměstnanecká sleva na nákup v Chytrých lékárnách

- kvartální bonusové ohodnocení

- smlouva na sobu neurčitou

- spoustu se toho u nás naučíte a máte prostor růst


Informace o pozici

Společnost
Pharmawell a.s.
Adresa
Sokolská 41, Ráječko
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Farmacie, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Pharmawell a.s., Regina Hübnerová
777 746 477