Jsme mezinárodní společnost s více než sedmdesátiletou tradicí. Poskytujeme vysoce profesionální služby v oblastech auditu, daňového a transakčního poradenství, účetnictví a znalectví. Více než 40 000 našich odborníků je k dispozici klientům z řad velkých nadnárodních společností, malých a středních podniků, rodinných firem či veřejných institucí. Působíme v 91 zemích a v České republice jsme již od roku 1995. V současné době u nás pracuje 250 zaměstnanců. Jsme přátelská společnost a klademe velký důraz na vzdělávání a profesní růst našich zaměstnanců. K osobnostem, které u nás pracují, přistupujeme individuálně a s respektem.

Senior Transaction Advisory konzultant (A329)

Hledáme k nám do transakčního týmu kolegu na plný úvazek. Hlavní náplní naší práce je provádění účetních a finančních prověrek cílových společností (tzv. „due diligence“), organizace prodejních procesů pro vlastníky společností (tzv. „sell-side“) a příležitostně také tržní oceňování podniku. Mezi naše klienty patří přední české a zahraniční korporace, respektive investiční fondy.

Vhodný kandidát by měl splňovat následující požadavky:

  • Ukončené studium ideálně v oboru podnikových financí a/nebo oceňování podniku
  • Dobrá orientace v účetnictví, daních, makro a mikroekonomii
  • Anglický jazyk na velmi dobré úrovni – většina klientské práce je realizována v AJ
  • Uživatelskou znalost MS Excel a PowerPoint - pokročilá znalost MS Excel výhodou
  • Flexibilní přístup k práci - úprava harmonogramu dle aktuální zakázkové náplně
  • Praktická zkušenost z podobné pozice (finanční due diligence) nebo účetní praxe

Poznámka: Konkrétní nástupní pozice bude předmětem dohody na základě relevantní praxe.

Vhodnému kandidátovi nabízíme:

  • Příjemné pracovní prostředí a profesní podporu ze strany kolegů i nadřízených
  • Motivační systém odměny a kariérního postupu
  • Vzdělávací program (možnost interního a externího školení) včetně možností absolvování mezinárodní certifikace (jako např. ACCA)
  • 5 týdnů dovolené
  • Flexibilní pracovní dobu s možností částečného fungování na home office
  • Zajímavý balíček benefitů (kafeterie, firemní akce, stravenky, káva a čaj na pracovišti, casual dress code)

Termín nástupu: ihned nebo dle dohody


Informace o pozici

Společnost
Mazars s.r.o.
Adresa
Pobřežní 620/3, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Daňový poradce/specialista, Ekonom, Finanční analytik, Odborný asistent, Účetní, Konzultant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Mazars s.r.o., Dagmar Matyášová
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.