Husqvarna Zákaznické odd.staveb.divize - Kancelářská pozice

Nadnárodní společnost HUSQVARNA - hledá do své divize STAVEBNÍ TECHNIKY (stavební stroje, nářadí...) organizačně schopného, svědomitého, pečlivého kolegu/kolegyni. Jedná se o velmi různorodou a pestrou práci v super týmu. NEJEDNÁ SE O POZICI NA PRODEJNĚ.

V případě Vašeho zájmu o námi nabízenou pracovní pozici nezapomeňte prosím odpovědět na naše otázky. Děkujeme.

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Velmi příjemné pracovní prostředí (zázemí nadnárodní společnosti, velmi dobré pracovní vztahy - stejné jako v malých společnostech)
  • Stavební divize má 8 zaměstnanců
  • Místo výkonu práce: Praha 10
  • Pracovní doba: Po-Čt :8 – 17.00 hod , Pá: 8 - 14.00 hod.(po dohodě je možná úprava)
  • 0sobní automobil zn. Ford Transit Connect , po zapracování též možnost využití pro osobní účely
  • Program péče o zaměstnance (nápojový režim - voda, káva, čaj, denně ovoce, stravovací paušál.....)
  • Po roce pracovního poměru 5 týdnů dovolené, po třech letech věrnostní dovolená
  • Po roce pracovního poměru 13.plat
  • Nástup: co nejdříve, nejpozději od 1.1.2023

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
Jedná se o práci , kterou z 80% vykonáváte za stolem.

stručný popis: Přijímáte požadavky a dotazy zákazníků na dostupnost zboží, pomáháte jim najít optimální řešení z hlediska rychlosti dodání, objednáte zboží u dodavatele , spravujete sklad včetně veškeré dokumentace.

detailnější popis:

  • Pravidelná emailová či telefonická komunikace se zákazníky (tato činnost bude tvořit cca 25% Vaší pracovní náplně).
  • Objednávání zboží pro zákazníky, evidence a sledování objednávek (tato činnost bude tvořit cca 20% Vaší pracovní náplně).
  • Zajišťování dostupnosti zboží, telefonická komunikace se švédským dodavatelem (15%).
  • Příjem a řešení reklamací se zákazníky (5%).
  • Samostatné vedení malého skládku včetně sledování a řešení skladových zásob (15%).
  • Zpracování podkladů pro fakturaci (5%).
  • Logistika - příjem/vyskladnění zboží + zajištění dopravy (5%).
  • Kontrola/oprava/překlad názvů položek zboží v ceníku, katalogu atd. (5%)
  • Back-office (5%).

POŽADUJEME:

  • SŠ vzdělání s maturitou,
  • řidičský průkaz B
  • dobrou znalost PC programu Word a Excel
  • znalost Aj na úrovni schopnosti telefonické komunikace se švédskými dodavateli (tzn. středně pokročilý)
  • dobrou znalost Čj
  • technika Vám nemůže být úplně cizí

Své životopisy spolu s motivačním dopisem nám prosím zasílejte POUZE prostřednictvím odpovědního formuláře. Všem uchazečům v průběhu výběrového řízení odpovíme . Výběrové řízení bude aktivní po dobu uveřejnění inzerátu. Prvotní výběr provádíme na základě životopisu a na základě Vámi zpracovaného motivačního dopisu, ve kterém nám prosím odpovězte na níže uvedené otázky. Za Vaše odpovědi předem děkujeme. Personalista Blanka Horáková
1.) Co Vás nejvíce oslovilo na našem inzerátu?
2.) Jednou z požadovaných vlastností je pečlivost, kde se u Vás nejvíce projevuje?


Informace o pozici

Společnost
Husqvarna Česko s.r.o.
Adresa
Na křečku 365/5, Praha – Horní Měcholupy
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis, Asistent/asistentka, Logistik, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.