Inženýr zákaznické kvality / Customer Quality Engineer

Pro nový transferovaný projekt a na zcela nové pozice českého výrobního závodu hledám ZKUŠENÉHO kvalitáře pro kontakt se zákazníky.

Hlavní zodpovědnosti:

*Řízení zákaznických reklamací

*Kontrola a sledování zákaznických reklamací (GCA, 8D) a doba jejich vyřízení (TAT)

*Aktivně se spolupracuje na vyšetření příčin reklamací a stížností/neshod a schválení nápravného a preventivního opatření vzhledem k výrobku a procesu

*Sledování reklamací zákazníka

*Průběžné sledování účinnosti přijatých opatření pro stížnosti zákazníků, účinná podpora při zavádění nových opatření

*Sledování spokojenosti zákazníka

* Aktivní účast na procesní APQP, FMEA, SPC, MSA a PPAP

Požadavky:

*SŠ vzdělání + cca 4-5 let praxe NEBO * VŠ vzdělání + min. 2 roky praxe

*Dobrá aktivní znalost AJ

*Praxe v automotive velkou předností

*Znalost analytických nástrojů kvality

*Správné a rychlé rozhodování

*Analytické schopnosti, schopnost jednat se zákazníkem

*Pečlivost, přesnost, dokončování práce

*Dobrá uživatelská znalost MS Office

Firma nabízí práci smluvně na dobu neurčitou, luxusní mzdové podmínky, práci v prestižní autmobilové výrobě s delší tradicí, 13. plat, 5 týdnů dovolené, stravu ve velmi dobré závodní restauraci aj.

Děkuji za zaslání Vašeho životopisu.

Těším se na Vás!


Informace o pozici

Společnost
GoodCall s.r.o.
Adresa
Jihomoravský kraj
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 40 000 – 80 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Kvalita a kontrola jakosti, Výroba a průmysl, Auditor, Metrolog, Kvalitář
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

GoodCall s.r.o., Simona Havelková