Pro našeho klienta, významnou mezinárodní výrobně - obchodní společnost, poskytovatele produktů a služeb do celé škály odvětví, hledáme:

Regional Controlling Manager

Role:

Tato pozice je ideální pro někoho, komu vyhovuje (a bude to třeba pro něj kariérní posun) práce v mezinárodní obchodně - výrobní společnosti. Klíčovou hodnotou této pozice je práce v přátelském a kooperativním prostředí, kde máte velkou svobodu v organizaci vaší pracovní doby a lokace (kancelář vs. home office).

V této pozici postupně převezmete agendu controllingových činností podle pravidel korporace pro skupinu pobočných/holdingových závodů v CZ, SK a HU. Hledáme finančního controllera ideálně s praxí v mezinárodní výrobní nebo obchodní společnosti, ale není to podmínkou! Bez čeho se neobejdete je dobrá angličtina a ochota se cca 4x do roka podívat pracovně do Paříže.

Klíčové činnosti:

  • Nastavování procesů, a kontrola účetní metodiky v rámci statutárního účetnictví a standardů IFRS
  • Příprava měsíčního reportingu, měsíční uzávěrky podle IFRS atd.
  • Spolupráce na přípravě ročního rozpočtu a jeho aktualizací
  • Zpracování manažerských a korporátních výkazů a ad-hoc reportů
  • Komunikace s mezinárodní komunitou controllerů a jiných finančních odborníků skupiny
  • Práce ve spolupráci s asistentem finančního controllera, hlavní účetní , finančním ředitelem a řediteli závodů v CZ, SK a HU
  • Komunikace s auditory

Požadavky:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxe ve finančním controllingu nebo na pozici seniorní účetní (alternativa kariérního posunu)
  • Zkušenost v mezinárodní korporaci je výhodou, ale ne podmínkou!
  • Znalost vykazování podle IFRS (alespoň základní)
  • Pokročilá znalost Excelu
  • Velmi dobrá ústní a písemná znalost angličtiny
  • Analytické myšlení, samostatnost, smysl pro detail a pečlivost, komunikativnost

Nabídka:

  • Zajímavá a pestrá práce v prostředí mezinárodní firmy
  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Příjemné pracovní prostředí v menším přátelském kolektivu
  • Odborný a kariérní růst
  • Notebook a mobilní telefon, stravenky atd...
  • Pracoviště v BRNĚ
  • Homeoffice
  • Pružná pracovní doba

Pro více informací jsem Vám k dispozici. Poskytnu Vám informace o klientovi, finanční nabídce a ostatních důležitých parametrech této nabídky.


Informace o pozici

Společnost
KP2 Czech Republic s.r.o.
Adresa
Brno
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 70 000 – 80 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Dovolená více než 5 týdnů, Zahraniční pracovní cesty, Children-friendly office, Možnost studijního volna, Účast na zahraničních konferencích, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Marketing, Média, reklama a PR, Ekonom, Finanční analytik, Financial Controller, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura