www.maltezskapomoc.cz

Koordinátor/ka osobní asistence

Osobní asistence pomáhá seniorům splnit jejich přirozené a oprávněné přání zůstat v domácím prostředí, jak nejdéle je to možné. Proto za seniory domů dochází naše asistentky a podporují je v každodenních činnostech, které již sami nezvládnou. Stěžejní součástí týmu jsou koordinátorky osobní asistence, které vedou tým asistentek, koordinují jejich služby a zajišťují sociální práci s klienty.

Jaká je hlavní náplň práce koordinátora?

Koordinátor vytváří a řídí rozpis práce asistentek a vede je při práci s klienty.
Komunikuje se zájemci o službu, provádí sociální šetření a podepisuje se zájemci smlouvy.
Provází klienty procesem individuálního plánování a komunikuje se všemi zúčastněnými osobami (především rodinou).
Vede potřebnou administrativu. Spolupracuje s dalšími koordinátory a sdílí s nimi aktivně informace.

Co nabízíme?

Zázemí stabilní a zavedené organizace (poskytujeme v Praze asistenci od roku 2008).
Práci v týmu motivovaných zaměstnanců, kterým na klientech skutečně záleží.
Samostatnou práci, v níž můžete naplno využít své schopnosti a dovednosti.
Možnost aktivně se podílet na rozvoji služby.
Práci na celý úvazek.
Motivující finanční ohodnocení: nástupní mzda 30 500 Kč + pohyblivé složky mzdy po zapracování.
Vzdělávání a supervizi.
25 dnů dovolené.
Služební telefon.


Co očekáváme?

Kvalifikaci: Pro tuto práci je nezbytnou podmínkou vzdělání sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (tedy VOŠ nebo VŠ vzdělání v příslušných oborech).
Praxi: Uchazeč by za sebou měl být alespoň 2 roky praxe v oboru sociální práce. Velkou výhodou je praxe přímo v osobní asistenci.
Empatický přístup: Naše motto zní Pomáháme s úctou a laskavostí. Zakládáme si na profesionálním a zároveň laskavém přístupu vůči klientům.
Organizační schopnosti: Plánování služeb asistentek vyžaduje pokročilé organizační schopnosti. Koordinátoři umí nejen naplánovat služby asistentkám, ale jsou také schopni flexibilně reagovat na náhlé změny, jako je zrušení či změna času asistence.
Připravenost řešit vzniklé situace na dálku: Na asistencích může dojít k situacím, které vyžadují okamžitou spolupráci asistentky v terénu s koordinátorem. Koordinátor je připraven takové situace na dálku (telefonicky) řešit.
Schopnost práce na PC: Ani v asistenci se bez počítačů neobejdeme a využíváme je v každodenní práci. Pracujeme v prostředí Google Disku (jeho znalost je výhodou, ale rozhodně ne podmínkou).
Samostatnost a zodpovědnost: Hledáme aktivního a samostatného člověka, který se nebojí převzít odpovědnost za svou práci.
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete svůj životopis a motivační dopis na níže uvedený kontakt.


Informace o pozici

Společnost
Maltézská pomoc, o.p.s.
Adresa
Lázeňská 485/2, Praha – Malá Strana
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Plat
Plat: 30 500 – 36 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení
Zařazeno: Služby, Vzdělávání a školství, Zdravotnictví a sociální péče, Sociální pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace