V IDC jsme světovou #1 ve svém oboru. Našimi zákazníky jsou téměř všechny největší IT firmy světa, ať již vyrábějí mobilní zařízení, operační systémy, provozují vyhledávací portály či produkují počítače, tiskárny, síťové prvky nebo jsou na špičce jiných oborů. Jsme partnerem pro naše zákazníky při jejich strategických rozhodnutích. Sledujeme všechny IT trhy a dokážeme předpovědět jejich budoucnost. Jsme nejvíce citovanou společností ve světových a lokálních médiích – Financial Times, NY Times či idnes.cz nebo zive.cz. Máme více než 2 000 lidí na pěti kontinentech a centrálu v USA.

IT Support Technician

Hlavní náplň práce:

  • Poskytování technické podpory našim zaměstnancům v EMEA regionu, s jejich laptopy běžícími na systému Windows a lokální technické infrastruktuře
  • Nastavování nových laptopů či jejich reinstalování pro další použití
  • Úvodní školení nových zaměstnanců na práci s našimi laptopy
  • Spolupráce s kolegy z IT infrastruktury za účelem vyřešení lokálních problémů, vyřešení tiketů přiřazených v rámci IT Helpdesk ticketovacího systému a eskalování tiketů dle potřeby
  • Testování a podpora při implementaci nových IT technologií

Okrajové činnosti:

  • Informování regionálního IT managementu o svých aktivitách
  • Přebrírání dalších povinností v rámci IT, jak bude třeba
  • Dodržování a prosazování zásad IT
  • Tvoření dokumentace

Co očekáváme:

  • Zkušenosti se zákaznickou nebo servisní podporou
  • Ochotu učit se a projevovat iniciativu k seberozvoji
  • min. SŠ technického směru (nebo relevantní kurzy v IT oblasti)
  • Prokazatelné zkušenosti s odbornou instalací, konfigurací a údržbou uživatelského hardwaru, operačních systémů (Windows) a dalších aplikací
  • Pochopení topologií sítí, síťových protokolů (TCP/IP, DNS, DHCP)
  • Plynulou AJ – každodenní komunikace

Požadované znalosti a zkušenosti:

  • Administrační znalost OS Windows 10/11
  • Znalost Microsoft Office Suite na úrovni podpory uživatelů
  • Profesionální zkušenosti s podporou systémů uživatelského HW alespoň 1/2 roku.


Co nabízíme?

  • Mezinárodní prostředí s každodenním využitím AJ
  • Čas na seberozvoj + další tréninky
  • Home Office 2 dny v týdnu
  • 5 týdnů dovolené + další extra dny volna
  • 3 dny nemoci
  • Extra volno na konci roku 23.12 - 31.12.
  • Atraktivní kompenzační balíček
  • Roční bonus
  • Stravenkový paušál, flexipasy


V IDC jsme světovou #1 ve svém oboru. Našimi zákazníky jsou téměř všechny největší IT firmy světa, ať již vyrábějí mobilní zařízení, operační systémy, provozují vyhledávací portály či produkují počítače, tiskárny, síťové prvky nebo jsou na špičce jiných oborů. Jsme partnerem pro naše zákazníky při jejich strategických rozhodnutích. Sledujeme všechny IT trhy a dokážeme předpovědět jejich budoucnost. Jsme nejvíce citovanou společností ve světových a lokálních médiích – Financial Times, NY Times či idnes.cz nebo zive.cz. Máme více než 2 000 lidí na pěti kontinentech a centrálu v USA.


Informace o pozici

Společnost
IDC Central Europe, the Middle East & Africa
Adresa
Českobratrská 3321/46, Ostrava – Moravská Ostrava
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů, Účast na zahraničních konferencích
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


IDC Central Europe, the Middle East & Africa, Eliška Trávníčková