Jsme designové studio a naší hlavní expertizou je vývoj a design dětských autosedaček. Již více než 15 let pracujeme pro globální značky Cybex a GB.
Námi navržené autosedačky dostaly řadu ocenění, např. 12x mezinárodní cenu RED DOT za design a pravidelně se umisťují na špičce ve spotřebitelských testech. Vyvíjíme autosedačky pro evropský, americký a také́ asijský trh.
Kromě autosedaček navrhujeme také nábytek, osvětlovací tělesa, nápojové skolekce či skleněné modulární systémy do architektury.
Náš proces vývoje je zahrnuje skici, rendery, pre-engineering, clayový model, surfacing, design model / prototypy. Celý proces máme in-house, máme vybavenou prototypovou dílnu, 3D skener a dvacet 3D tiskáren.
Pravidelně se zúčastňujeme mezinárodních výstav jako Design Week v Miláně apod.

Produkční / Administrativa / Office manažer

Do našeho týmu hledáme nového kolegu na pozici produkční - office manager, který/á se bude samostatně starat o bezproblémový chod a administrativní podporu studia.

Jaká je náplň práce…

  • administrativní a organizační podpora studia
  • příprava podkladů pro účetní, reporting
  • správa budovy a majetku, firemních vozidel
  • podpora při tvorbě smluv - příprava podkladů a komunikace s právníky
  • nákupy materiálů
  • zajištění služebních cest
  • přihlašování průmyslových vzorů na Úřadu průmyslového vlastnictví ČR
  • koordinace a organizace příprav výstav a akcí studia
  • aktualizace webu v jednoduchém rozhraní a sociálních sítí
  • research na internetu = „googlení“


Co očekáváme…

  • praxe na podobné pozici v administrativě minimálně 1 rok
  • schopnost organizace, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, systematické myšlení
  • VŠ vzdělání
  • angličtina na pokročilé úrovni slovem i písmem (nejlépe se zkušeností komunikace se zahraničím, popř. po absolvování zahraniční stáže)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní a schopný řidič se zkušeností cest nejen po Praze, ale i do zahraničí
  • znalost MS Office, iOS výhodou, účetní SW Pohoda výhodou
  • časová flexibilita (1-2x ročně výstava v ČR/zahraničí)


Co můžeme nabídnout…

  • zaměstnání v úspěšné české firmě se sídlem v reprezentativní vile v Braníku s dobrým kolektivem, smyslem pro humor, přátelskou atmosférou, společnými nejen sportovními aktivitami, dobrou kávou, občerstvením a v letních měsících i společným grilováním na zahradě firmy... :-)
  • různorodá práce, vlastní organizace práce a času
  • motivující plat, 20 dní dovolené
  • vlastní kancelář, notebook a mobilní telefon, možnost zapůjčení firemních aut
  • vzdělávací kurzy angličtiny, SW kurzy a školení
  • flexibilní pracovní doba, rádi vyjdeme vstříc individuálním potřebám
  • cestování po ČR a do zahraničí

V případě Vašeho zájmu se těšíme na vaše CV v českém jazyce.


Informace o pozici

Společnost
KONCERN DESIGN STUDIO s.r.o.
Adresa
Nad kostelem 725/8, Praha – Braník
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Recepční, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel