Woltair je dynamický startup s rychlým růstem, který přináší revoluci v HVAC (vytápění, větrání a klimatizace) a v odvětví energetiky budov a fotovoltaiky. Na českém trhu jsme právě oslavili 4. narozeniny a jde nám to skvěle, protože dosahujeme 4 násobného ročního růstu. V současné době již působíme na polském trhu a expandujeme do Německa a Itálie.

Společnost Woltair se zaměřuje na přinášení nových, pro zákazníky vstřícných zkušeností s přizpůsobováním se přechodu k energii a dekarbonizaci v sektoru obytných budov. Naším posláním je zajistit, aby nová generace energetických zařízení budov byla snadno dostupná pro každého - od zdrojů vytápění a instalace systému až po integrovaná řešení včetně fotovoltaických zdrojů energie. Naše digitální platforma umožňuje zákazníkům plynulý a příjemný zážitek od výběru nejvhodnějšího řešení až po bezproblémovou instalaci.

Specialista zákaznické péče

Rozšiřujeme náš tým a hledáme kolegyni/ kolegu pro:

  • zákaznickou podporu pro zákazníky, kteří si chtějí pořídit tepelné čerpadlo nebo fotovoltaiku
  • zákaznickou podporu pro řešení následné realizace a servisu
  • pracovní doba po-pá 7:30 – 16:00 a 8:30 – 17:00

Náplň práce:

  • zpracovávání poptávek a dotazů od našich zákazníků
  • aktivní kontaktování zákazníků pro doplnění jejich informací
  • domlouvání schůzek pro obchodní zástupce
  • práce v našem interním systému
  • zajišťování emailové korespondence a chatu

Jste prvním Woltair člověkem, se kterým zákazník hovoří. Nejedná se o žádný prodej po telefonu.

Vzdělání:

  • dosažené SŠ/VŠ - nejlépe ekonomického nebo technického zaměření (není však podmínkou)

Pracovní zkušenosti:

  • rádi zaškolíme kohokoliv, kdo je aktivní a komunikativní osobnost s obchodním duchem (předchozí pracovní zkušenosti v takovém případě nejsou pro nás rozhodující)
  • výhodou je alespoň rok na pozici operátor/operátorka se zkušenostmi z call centra nebo zákaznické péče

Požadujeme a preferujeme:

  • základy MS Office, Outlook/Gmail
  • čeština (rodný jazyk), angličtina (základní)
  • příjemné a přátelské jednání, smysl pro týmovou spolupráci, profesionální a prozákaznický přístup, precizní a zodpovědný přístup k práci, zvládání stresových situací, snaha a ochota učit se novým věcem
  • dobré komunikační dovednosti a pracovní morálka
  • flexibilita, spolehlivost, cílevědomost, pečlivost, loajálnost, samostatnost
  • příjemný hlasový projev bez vad řeči


Na co se můžete těšit:

  • volné víkendy a svátky
  • přátelský kolektiv a příjemné pracovní zázemí
  • stabilní zaměstnání
  • bonusy a prémie
  • 3 sick day
  • možnost parkování před budovou firmy zdarma
  • vzdělávací kurzy a školení
  • firemní akce (teambuildingy)
  • Multisport karta a ovoce na pracovišti


Před nástupem můžete využít „den na zkoušku“ a zjistit tak, co tato práce obnáší. :-)
Nástup ideálně ihned, případně dle domluvy.


Informace o pozici

Společnost
Woltair s.r.o.
Adresa
Na Radosti 399, Praha – Zličín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 28 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Prodejce po telefonu/Telesales, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Woltair s.r.o., Filip Brož