Jsme personálně poradenská společnost zaměřená na executive search a poradenství v oblasti HR. Spolupracujeme s významnými tuzemskými i zahraničními klienty, kterým zajišťujeme komplexní a na míru šitý personální servis. Stavíme na dlouhodobém partnerství jak s klienty - obchodními partnery, tak s kandidáty.

Obchodní zástupce

Máte zkušenosti na pozici Obchodního zástupce v technických oblastech a hledáte novou příležitost? Hledáte stabilní a rychle rostoucí firmu s dobrým jménem? Chcete být součástí týmu, který bude otevřený vašim dobrým nápadům?

Pro společnost s technickým zaměřením, hledáme vhodného kandidáta na pozici Obchodní zástupce, který bude zodpovídat za vztahy se zákazníky velkých průmyslových podniků.

Jaká je náplň práce?

  • Prodej produktů a logistických systémů pro velké průmyslové společnosti
  • Udržování obchodních kontaktů a dobrých vztahů se zákazníky
  • Rozšiřování obchodní sítě - analýza trhu, vyhledávání a získávání nových zákazníků
  • Vedení obchodních jednání, prezentace produktů a poskytování poradenství zákazníkům
  • Vyjednávání obchodních podmínek, příprava nabídky a smluvních dokumentů
  • Evidence portfolia zákazníků, reporting
  • Podílení se na prodejní a marketingové strategii
  • Spoluorganizace programů a seminářů pro zákazníky

Jak vypadá váš profil?

  • Působil/a jste alespoň 4 roky na obchodní pozici v technických oblastech - vaši zákazníci byly výrobní společnosti nebo průmyslové podniky
  • Máte technické vzdělání nebo jste alespoň technicky orientovaný
  • Jste obchodník/ice tělem i duší - máte prozákaznický přístup, snažíte se pochopit a reagovat na potřeby zákazníků
  • Práce obchodního zástupce vás naplňuje
  • Máte výborné komunikační i vyjednávací dovednosti
  • Pracujete samostatně, umíte si efektivně zorganizovat práci i čas a je na vás spoleh
  • Dokážete se bez potíží domluvit anglicky

Co vám nabídneme?

  • Práci ve stabilní a zároveň rychle rostoucí společnosti
  • Perspektivu dlouhodobé spolupráce
  • Fixní + variabilní složku ohodnocení dle splnění cílů
  • Bonusy a benefity (příspěvek na stravování, sport, pojištění,..)
  • Možnost vlastní organizace práce
  • Prostor pro seberealizaci - jsme otevřeni vašim návrhům k novým řešením

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte nám poslat Vaše CV a my se s Vámi spojíme pro další informace.

Budeme se těšit na případnou spolupráci.

Billanc Partners


Informace o pozici

Společnost
BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o.
Adresa
Královéhradecký kraj
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Provize z prodeje, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Prodej a obchod, Strojírenství, Technika a vývoj, Account Manager, Obchodní zástupce, Regionalní obchodní manažer, Key Account Manager, Business Development Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o., Markéta Vaňková
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.