Co takhle mít pohodovější pondělní rána? Zažít přátelskou atmosféru, která „práci“ mění na místo, kde tě to baví. Přidej k tomu, že díky produktům, jako třeba Jobs.cz, Prace.cz, Seduo, Atmoskop, Arnold nebo Techloop, budeš lidem pomáhat získat práci a s ní i víc radosti ze života. Co myslíš? Srdce našeho budoucího parťáka určitě zaplesalo.

Customer Success Specialist pro Seduo.cz

Seduo nabízí efektivní formu vzdělávání. Společně s Jobs.cz, Prace.cz, Teamiem a dalšími produkty chceme lidem umožnit, aby dělali svou práci rádi. Úkolem Sedua je poskytnout firmám i jednotlivcům flexibilní a dostupné vzdělávání. Dává jim možnost se naučit vše, co potřebují pro svou práci a osobní rozvoj. Pohodlně a od profíků z praxe.

A my zase hledáme někoho, kdo se vyzná ve světě “Customer Success” a moc dobře ví, co tato dvě anglická slovíčka ve světě produktového vývoje znamenají. Někoho, kdo si po téhle stránce vezme Seduo pod svá křídla a bude zodpovědný za spokojenost klientů i za to, že se jim v našem produktu bude dobře pracovat. Tak co na to říkáš? Je to tvůj šálek čaje? :) Pokud ano, tak si pojďme o téhle spolupráci popovídat.

Jak Seduo funguje a jaká je jeho mise?

Seduo je největší český online vzdělávací platforma s videokurzy od špičkových lektorů. Aktuálně nabízí 350+ videokurzů od 150+ špičkových lektorů, pokrývá měkké i tvrdé dovednosti, umí nahradit velkou část klasického firemního vzdělávání, a navíc šetří čas – zaměstnanci nemusí nikam dojíždět.

Seduo se neustále rozšiřuje po Evropě dál a daří se mu a to i díky skvělému obchodnímu týmu, se kterým budeš pravidelně v kontaktu. Tvou odpovědností budou 2 trhy, CZ a SK.

Seduo má mezi uživateli firmy i jednotlivce. Různé firmy přistupují ke vzdělávání různými způsoby a i to je třeba zohlednit při komunikaci a práci s nimi. Ultimátní cíl je retence firem, ke které by měly všechny aktivity customer success směřovat.

Co bude tvým úkolem?

Budeš tak trochu designérem(kou), produkťákem(čkou) i markeťákem(čkou) s businessovým přesahem, díky čemuž dokážeš vytvořit celistvý zákaznický prožitek. :) Trochu divoká představa, takže konkrétně:

  • Tvoje práce je o neustálém zlepšování Customer Experience, díky které budou jednotliví uživatelé používat Seduo dobře a naplno. Jinými slovy poznají jeho hodnotu. Věříme, že díky tomu budou rok co rok Seduo rádi využívat.
  • Budeš naloďovat uživatele (studenty) od první registrace do Sedua, přes úspěšně vystudovaný první videokurz až po pravidelné studování na Seduu.
  • Ukážeš studentům výhody Sedua a naučíš je smysluplně Seduo používat podle potřeby jednotlivých segmentů. (offline či online cesta podle efektivity)
  • Zajistíš, že budeme mít přehledně na jednom místě veškerý feedback od zákazníků, ať už jde o supportní požadavky nebo návrhy na rozvoj produktu.
  • Budeš průběžně vyhodnocovat nastavený onboarding a práci uživatelů s naším produktem a tím včas odhalíš, že je tu nový uživatel/ segment, který potřebuje pomoct.
  • Budeš spravovat nástroje online podpory jako jsou např. Intercom/ Inline Manual/ Livestorm/ atd.
  • Měřit a vyhodnocovat spokojenost a loajalitu zákazníků.
  • Budeš proaktivně hledat nejúčinnější cesty, jak obsloužit co nejvíce zákazníků.
  • Budeš vlastníkem Seduo Akademii s textovými i video návody

Sedmero pravého Customer Success Specialisty(ky)

  • Je jedno, jestli jsi designér(ka) služeb, produkťák(čka) nebo markeťák(čka), kterého(ou) to táhne tímhle směrem, nebo jestli máš zkušenost z technického supportu a cítíš, že na to máš náturu.
  • Online aplikace jsou tvůj denní chleba a máš vášeň pro technologie. Umíš používat Google Analytics, víš, co je NPS a už jsi někdy narazil(a) na Intercom.
  • Baví tě pomáhat. Chceš každému uživateli zajistit maximální zážitek i užitek.
  • Umíš to dobře s lidmi. Máš přirozený komunikační a přesvědčovací talent. Češtinu ovládáš bravůrně slovem i písmem.
  • Jsi proaktivní, dokážeš si poradit v jakékoliv situaci a věci dotahuješ do konce. Prostě jsi „táhlo“.
  • Umíš podpořit byznys – ať už dobře prezentovanými daty nebo “jen” úsměvem. Dobrý pocit klienta vede k dobrým výsledkům.
  • Jdeš k podstatě problému, dokážeš vnímat detaily i celkové souvislosti.
  • Diskutovat o problémech v angličtině pro tebe hračka. Ale i ve spisovné češtině (a ideálně i ve spisovné slovenštině!) se cítíš jako ryba ve vodě.
  • Pokud máš zkušenost se supportem SaaS řešení nebo s B2B klientelou, budiž to pro tebe výhodou.
  • No a jestli pořád nevíš jistě, jestli je to to pravé, zkus si poslechnout, jak o tom všem mluví naše Customer Success Manažerka - Monika Štekrová >>> http://youtu.be/fGimRlNUaiY.

Co tě u nás bude těšit?

  • Nejrůznější interní, ale i externí přednášky/kurzy. Navíc budeš mít volný přístup do našeho produktu Seduo, které je možnostmi osobního rozvoje naplněno k prasknutí. :)
  • Dobrý pocit z práce na produktu, který pomáhá lidem - a to není vůbec málo.
  • Čajovna s nejlepšími čaji z celé Asie.
  • 5 týdnů dovolené a neomezené množství tzv. „Happy days“ – to jsou prakticky volňásky, které můžeš použít kdykoliv a na cokoliv (doktor, úřady, sázení stromů v lese nebo jen tak, protože se udělá venku hezky).
  • Kredit v Cafeterii plus stravenkový paušál, ale to už je de facto standard.
  • Notebook - Lenovo/MacBook.
  • Telefon (můžeš mít svůj stávající nebo ti pořídíme nový - přispíváme 7000 Kč) a k němu mobilní tarif se 100 GB dat bez doplatků, který ti umožní kvalitnější online setkávání s kolegy a mnohem pohodlnější práci na remote.
  • Ve výsledku tě stejně asi nejvíc budou bavit kolegové. V LMC máme fakt super kulturu. Nevěříš? Koukni na Atmoskop.cz na recenze našich zaměstnanců.

Tak co? Jdeš do toho?

Pošli nám CV nebo tvůj LinkedIn profil a "pojď" (zatím online) si o tom popovídat s naší šéfkou Customer Success Monikou Štekrovou a hlavou Marketingu Michalem Dlouhým.


Informace o pozici

Společnost
LMC s.r.o.
Adresa
Menclova 2538/2, Praha – Libeň
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office
Zařazeno: Marketing, Personalistika a HR, Zákaznický servis, Marketingová komunikace, Marketingový analytik, Product Manager, Product Specialist, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy s bezbariérovým přístupem. Vhodné i pro: tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní.