Řídíme se investiční filozofií založenou na upřednostňování investic v oborech, kterým dobře rozumíme, v lokalitách, které jsou nám kulturně i geograficky blízké a v projektech, kde můžeme získat významný rozhodovací podíl.

Zaměřujeme se na investice do nemovitostí, telekomunikací a finančních služeb.

HR Specialista

Je Vám blízká komunikace s lidmi a starost o to, aby byli spokojení? Pro naši dceřinou společnost, Chytrý Honza a.s., aktuálně hledáme posilu na péči o poradenskou síť. Chytrý Honza se zaměřuje na zprostředkování finančních produktů, a to již od roku 2009.

Co bude Vaší náplní?

  • Péče o poradenskou síť společnosti Chytrý Honza a.s.,
  • Provedení poradce celým procesem zasmluvnění pod firmu, event. ukončení spolupráce,
  • Nahlašování/odhlašování poradců u ČNB a dalších institucí,
  • Uzavírání smluv s poradci a poradenskými skupinami - příprava dokumentace, zajišťování podpisů apod.,
  • Starost o rozvoj poradců,
  • Řešení pravidelných ročních poplatků za licence poradců,
  • Kooperace a vedení brigádnice,
  • Práce na vylepšování interních systémů a procesů,
  • Spolupráce na projektech pro zlepšení fungování firmy s ostatními odděleními firmy.

Bez čeho se u nás neobejdete?

  • Zkušeností s administrativou/HRHR a přípravou dokumentů alespoň 3 roky,
  • Praxe z finanční oblasti vítána,
  • Komunikačních dovedností, jelikož budete hlavní kontaktní osoba pro poradce,
  • Logického uvažování o následných krocích,Znalostí MS office (převážně excel),
  • Spolupráci stavíme na důvěře, proto byste měl/a být samostatný/á a proaktivní,
  • Využijete u nás rovněž své organizační schopnosti.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Spolupráci formou pracovní smlouvy na dobu neurčitou,
  • Potřebné vybavení pro práci (notebook, mobil a mobilní tarif apod.),
  • 5 týdnů dovolené a 2 dny sick days,
  • Možnost občasné práce formou home office,
  • Flexibilně si budete moci upravit začátek a konec pracovní doby,
  • Zaměstnancům přispíváme do cafeterie,
  • Příspěvek na stravování,
  • MultiSport karty za zvýhodněnou cenu,
  • Občerstvení na pracovišti.

Nástup ideálně od ledna 2023.
Místo výkonu práce: Praha 1 - Můstek.

Zaujala Vás tato pozice? Neváhejte nám dát o sobě vědět. Těšíme se na Vaši odpověď!


Informace o pozici

Společnost
DRFG a.s.
Adresa
Jungmannova 745/24, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, HR ředitel/manažer, Pracovník back office, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.