Naše společnost Benefit Management (Benefit Plus) spravuje zaměstnanecké benefity pro více než 250 nejvýznamnějších firem v Česku a na Slovensku. Jsme leaderem v oblasti on-line systémů péče o zaměstnance a prvním vydavatelem elektronických stravenek v Česku. Najdete u nás příjemné pracovní prostředí a 90 kolegů, se kterými je radost pracovat.

Specialista zákaznického centra

Baví vás telefonická a e-mailová komunikace? Rádi pomáháte a radíte klientům, kteří vás sami kontaktují? Umíte se přizpůsobit širokému spektru požadavků zákazníka?

Pokud jste odpověděli ano, určitě čtěte dál!

Pro naše zákaznické centrum hledáme nové kolegyně/kolegy.

Jak to u nás chodí:

Určitě nebudete muset nikoho obvolávat. Budete jen odpovídat po telefonu nebo e-mailu na dotazy našich zákazníků. Ti budou potřebovat vaši podporu, trpělivost nebo třeba schopnost vyhledat a navrhnout to nejvhodnější řešení. Budete komunikovat s dalšími odděleními společnosti, zejména pak s Account manažery a marketingem.

Jak si vás představujeme:

Rozhodně nás oslníte schopností přizpůsobit se širšímu spektru dotazů a pohotově reagovat na často měnící se podmínky našich klientů. Pro naše klienty jsme k dispozici od 8:00 do 18:00 hod. Na emaily odpovídáme do 24 hodin.

Pokud alespoň trošku komunikujete anglicky, bude vám to ku prospěchu, stejně jako znalost práce ve Wordu, Excelu a Outlooku nebo třeba psaní všemi deseti. Plusový bod získáte, pokud dokážete "kouzlit" s českým jazykem a neděsí vás pravidla pravopisu.

Co vám umíme nabídnout:

Důkladné zaškolení, ale i prostor pro vlastní nápady.

Práci, ze které budete mít dobrý pocit. Záleží nám totiž na tom, aby zaměstnance jejich práce bavila.

Zaměstnanecké benefity: měsíční příspěvek 1000 Kč do cafeterie, stravenky 200 Kč/den, 2 sick days, 5. týden dovolené, pravidelné firemní akce.

Možnost práce z domova, včetně finanční kompenzace.

Výbornou dostupnost – pracujeme v centru Prahy u metra Pankrác.

Nastoupit k nám můžete dle vašich možností, klidně ihned.

Neváhejte tedy a zašlete nám co nejdříve svůj životopis, ať se můžeme domluvit na osobním setkání.

Těšíme se na vás!


Informace o pozici

Společnost
Benefit Management s.r.o.
Adresa
Doudlebská 1699/5, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Children-friendly office, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Zákaznický servis, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Pracovník back office, Pracovník front office, Pracovník reklamačního oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel