Na českém realitním trhu působíme již od roku 2007. Pro našeho významného partnera - exkluzivní hotel situovaný nedaleko Českých Budějovic - hledáme schopné lidi /zralé osobnosti/ - ideálně pár - na pozici ředitel/ka a technický ředitel/ka hotelu. Pro případné zájemce je možné zařídit i zajímavé bydlení přímo v místě.
Náplň práce pozice ředitele / ředitelky hotelu
- kompletní zajištění chodu hotelu
- první hostitel a kontaktní osoba pro hosty a zaměstnance
- zodpovědnost za ekonomiku, provoz a řízení hotelového provozu
- vedení, motivace a rozvoj týmu zaměstnanců včetně personální agendy s tím spojené / tým 12 osob /
- zodpovědnost za dodržování platných legislativních předpisů, dodržování standardů kvality a bezpečnosti
- jednání s externími dodavateli
- zajištění firemních a skupinových akcí v hotelu
- pravidelný reporting vedení společnosti
- efektivní komunikace s firmou majitele hotelu
- operativní podpora Vašeho týmu (hands-on)
- odpovědnost za dosažení stanovených cílů prodeje, výdělků, personálního plánování, spokojenosti zaměstnanců, péče o hosty
Výhodou pro Vás bude:
- vzdělání v oboru hotelnictví, cestovní ruch,
- prokazatelné zkušenosti min. 3 roky na vyšší manažerské pozici v řízení hotelového provozu či v oblasti cestovního ruchu - zkušenost s vedením hotelu výhodou
- znalost českého, anglického (německého jazyka)
- schopnost ekonomické analýzy a přehled v tržních podmínkách oboru
- výborné, komunikační, organizační dovednosti
- obchodní duch a rozvojový potenciál
- zvládání zátěžových i stresových situací
- reprezentativní vystupování
Náplň práce pozice technického ředitele / ředitelky
Co vás čeká:
- komplexní řízení správy, provozu svěřeného hotelu a dostavba části hotelového areálu.
- řízení provozu techniků údržby, oprav a revizí
- komunikace s památkáři, architekty a dodavateli
- řešení havarijních stavů a krizových situací
- zajišťování stavebních úprav
- pravidelný reporting vedení společnosti o průběhu zakázky a projektu
- vedení dokumentace
- řízení a kontrola zaměstnanců
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou, výhodou je v technickém oboru
- praxe na obdobné pozici min. 3 roky
- aktivní a odpovědný přístup k práci
- příjemné vystupování a výborné komunikační dovednosti
- schopnost argumentovat a vyjednávat
- všeobecnou orientaci v technické dokumentaci, TZB a orientace v legislativě
- zodpovědnost, pečlivost, schopnost samostatného jednání i práce v týmu
- výbornou uživatelskou znalost práce s PC a MS Office
- ŘP skupina B - aktivní řízení osobního vozu
Co Vám oběma nabízíme:
- práci v příjemném prostředí
- ubytování v hotelu / k dispozici byt 2 + 1 /
- odpovídající finanční ohodnocení s možností profesní seberealizace
- 5 týdnů dovolené
- příležitosti k dalšímu vzdělávání a další zaměstnanecké benefity
- pracovní poměr na plný úvazek
- mobilní telefon, notebook
- výhodné tarify na mobilní telefon i pro rodinné příslušníky
- předpokládaný nástup dle dohody – ideálně 7/2022
Pokud si myslíte si, že právě Vy jste vhodnými kandidáty na tuto pozici, zašlete prosím svůj profesní životopis, ozveme se Vám obratem.
Informace o pozici
- Společnost
- RENTEL FACILITY MANAGEMENT s.r.o.
- Adresa
- Jihočeský kraj
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Benefity: Auto i pro soukromé účely, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení
- Zařazeno: Gastronomie a pohostinství, Stavebnictví a reality, Vrcholový management, Technik ve stavebnictví, Vedoucí/manažer restaurace, Facility Manager, Provozní ředitel/manažer, Technický dozor investora
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel