Na českém realitním trhu působíme již od roku 2007. Pro našeho významného partnera - exkluzivní hotel situovaný nedaleko Českých Budějovic - hledáme schopné lidi /zralé osobnosti/ - ideálně pár - na pozici ředitel/ka a technický ředitel/ka hotelu. Pro případné zájemce je možné zařídit i zajímavé bydlení přímo v místě.

Náplň práce pozice ředitele / ředitelky hotelu

  • kompletní zajištění chodu hotelu
  • první hostitel a kontaktní osoba pro hosty a zaměstnance
  • zodpovědnost za ekonomiku, provoz a řízení hotelového provozu
  • vedení, motivace a rozvoj týmu zaměstnanců včetně personální agendy s tím spojené / tým 12 osob /
  • zodpovědnost za dodržování platných legislativních předpisů, dodržování standardů kvality a bezpečnosti
  • jednání s externími dodavateli
  • zajištění firemních a skupinových akcí v hotelu
  • pravidelný reporting vedení společnosti
  • efektivní komunikace s firmou majitele hotelu
  • operativní podpora Vašeho týmu (hands-on)
  • odpovědnost za dosažení stanovených cílů prodeje, výdělků, personálního plánování, spokojenosti zaměstnanců, péče o hosty

Výhodou pro Vás bude:

  • vzdělání v oboru hotelnictví, cestovní ruch,
  • prokazatelné zkušenosti min. 3 roky na vyšší manažerské pozici v řízení hotelového provozu či v oblasti cestovního ruchu - zkušenost s vedením hotelu výhodou
  • znalost českého, anglického (německého jazyka)
  • schopnost ekonomické analýzy a přehled v tržních podmínkách oboru
  • výborné, komunikační, organizační dovednosti
  • obchodní duch a rozvojový potenciál
  • zvládání zátěžových i stresových situací
  • reprezentativní vystupování

Náplň práce pozice technického ředitele / ředitelky

Co vás čeká:

  • komplexní řízení správy, provozu svěřeného hotelu a dostavba části hotelového areálu.
  • řízení provozu techniků údržby, oprav a revizí
  • komunikace s památkáři, architekty a dodavateli
  • řešení havarijních stavů a krizových situací
  • zajišťování stavebních úprav
  • pravidelný reporting vedení společnosti o průběhu zakázky a projektu
  • vedení dokumentace
  • řízení a kontrola zaměstnanců

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou, výhodou je v technickém oboru
  • praxe na obdobné pozici min. 3 roky
  • aktivní a odpovědný přístup k práci
  • příjemné vystupování a výborné komunikační dovednosti
  • schopnost argumentovat a vyjednávat
  • všeobecnou orientaci v technické dokumentaci, TZB a orientace v legislativě
  • zodpovědnost, pečlivost, schopnost samostatného jednání i práce v týmu
  • výbornou uživatelskou znalost práce s PC a MS Office
  • ŘP skupina B - aktivní řízení osobního vozu

Co Vám oběma nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí
  • ubytování v hotelu / k dispozici byt 2 + 1 /
  • odpovídající finanční ohodnocení s možností profesní seberealizace
  • 5 týdnů dovolené
  • příležitosti k dalšímu vzdělávání a další zaměstnanecké benefity
  • pracovní poměr na plný úvazek
  • mobilní telefon, notebook
  • výhodné tarify na mobilní telefon i pro rodinné příslušníky
  • předpokládaný nástup dle dohody – ideálně 7/2022

Pokud si myslíte si, že právě Vy jste vhodnými kandidáty na tuto pozici, zašlete prosím svůj profesní životopis, ozveme se Vám obratem.


Informace o pozici

Společnost
RENTEL FACILITY MANAGEMENT s.r.o.
Adresa
Jihočeský kraj
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení
Zařazeno: Gastronomie a pohostinství, Stavebnictví a reality, Vrcholový management, Technik ve stavebnictví, Vedoucí/manažer restaurace, Facility Manager, Provozní ředitel/manažer, Technický dozor investora
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

RENTEL FACILITY MANAGEMENT s.r.o., Marie Vítová