Společnost Trdlokafe International s.r.o., člen Skupiny Trdlokafe, je majitelem licence (franšízorem) sítě Trdlokafe. Trdlokafe je nový, ryze český projekt sítě celoročních minikaváren. Jejím vytvořením jsme zareagovali na pozitivní ohlasy zákazníků, kterým se líbilo spojení špičkového trdelníku s originálním receptem pečeným v sedmi příchutích a kvalitní italské kávy Pellini na různých nárazových akcích, kde jsme s touto značkou začínali. Později jsme sortiment rozšířili také o Trdlozmrzlo - opočenskou zmzrlinu v trdelníku, která se stala naprostým hitem na sociálních sítích. V tuto chvíli provozujeme celkově 50 minikaváren - Praha - Arkády Pankrác, Centrum Černý Most, Liberec - OC Forum, Brno - OC Olympia, Campus Square, Ostrava - Nový Karolina a další. Nyní rozjíždíme Trdlokafe v Rakousku, Slovensku a v Dánsku. Během následujících dvou let však plánujeme uspokojit celoevropskou poptávku a plánujeme expandovat i dále do světa.

Provozní manažer sítě Trdlokafe

Pro jakou firmu budete pracovat

Trdlokafe je česká společnost, která v dnešní podobě funguje od roku 2015. Jejím posláním je spojení tradičního produktu s moderním pojetím, moderními technologiemi a především s moderním přístupem obsluhy k zákazníkovi. Postupem času Trdlokafe vybudovalo padesát prodejen a stal se z něj franšízingový koncept, který nyní dělá radost zákazníkům v České republice, na Slovensku a v Rakousku. Již brzy budeme expandovat i do Kodaňě, Barcelony a poté snad do celého světa.

Co bude Vaším úkolem

Postupem času jsme se z prodejce trdelníků a kávy stali retailovým developerem. Vyhledáme nová místa, otevřeme nové prodejny, nabereme personál, zaškolíme ho, vše vyladíme. Poté je nějakou dobu provozujeme, abychom ověřili jejich stabilitu. Jakmile jsou stabilní, hledáme pro ně vhodného franšízanta, kterému prodejny předáváme. Každá prodejna má svého vedoucího. Vaším úkolem bude řídit prostřednictvím vedoucích našich 1-6 prodejen. Najít vedoucího, nabrat s ním tým, vše je naučit. Prodejnu hlídat, vedoucího podporovat a vést k samostatnosti a po několika měsících ji předat i s týmem novému franšízantovi.

Jaký byste měl být

Alfou a omegou je v Trdlokafe flexibilita a pozitivní přístup. Každý den je jinou výzvou. Někdy se pár týdnů nic neděje, ale někdo stojí hodně úsilí udržet síť v chodu. Je to práce s lidmi, s generací Z. Často hned po škole, nemají žádnou jinou pracovní zkušenost a my jsme těmi prvními, kdo je uvádí do dospělého světa. A to s sebou nese určitá specifika. Třeba ta, že se Vám slibně stabilizující se tým celý ze dne na den rozpadne jen proto, že ten napsal tamtomu tamto o tamtom. :) Pak je třeba pomoci vedoucímu situaci zklidnit, dodat mu sebedůvěru a podpořit ho. A to vše tak, aby prodejna nadále fungovala, bylo otevřeno a generovala zisky. Pokud tedy v každé situaci vidíte spíš příležitost nežli problém, hledáme právě Vás!

Co přesně si pod prací představit

  • řízení 1-6 prodejen Trdlokafe prostřednictvím týmu vedoucích
  • pravidelné objíždění, navštěvování a kontrolování prodejen a setkávání se s vedoucími
  • reportovací porady s vedoucími, kde reportují své výsledky na týdenní bázi
  • sestavování strategického plánu na růst obratů jednotlivých prodejen
  • hlídání kvality prodeje a produktů
  • nábor vedoucího a týmu baristů na nových prodejnách, jejich zaškolení a vedení
  • stabilizace nově otevřených prodejen
  • předání stabilizované prodejny novému franšízantovi, advisoring franšízantovi v průběhu prvních 1-2 měsíců
  • krizové řízení nefunkčních prodejen, vč. náboru, výběru a zaškolení nového vedoucího (zahrnuje mj. vystavení inzerátů na serverech Fajnbrigady, Prace.cz, na Facebooku; obvolávání kandidátů, pohovory)
  • komunikace s obchodními centry, s našim logistickým centrem, s dodavateli - vyřešení nahodilých situací
  • reportování výsledků mikrosítě 6 prodejen majitelům Skupiny Trdlokafe

Určitě se přihlaste pokud

  • by vás výše popsaná náplň práce bavila a naplňovala
  • zvládnete řídit a vést svůj tým
  • vlastníte ŘP sk. B a aktivně řídíte
  • jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi
  • máte organizační schopnosti a time management v malíčku
  • jste manuálně zručný/á v případě řešení technických potíží na pobočkách
  • zvládáte pracovat samostatně a jít ostatním příkladem
  • jste proaktivní při řešení nečekaných problémů

Co byste měl ještě splňovat

  • samostatně ovládat počítač a umět pracovat v Google prostředí – veškeré nástroje jsou online (e-mail, disk, textové dokumenty a tabulky, kalendář, formuláře, prezentace)
  • být flexibilní a odolný/á vůči stresu
  • nebýt negativní a nehledat na každém řešení pouze problémy :)

Co vám můžeme nabídnout

Jsme extrémně proziskově orientovaný projekt. Od vzniku franšízingového modelu nebyla nikdy žádná část firmy ve ztrátě. A s lidmi, kteří tento zisk vytváří, se rádi dělíme. Každá naše prodejna průměrně vytváří měsíční zisk 80 - 100 tis. Kč (ale i daleko více), který každoročně dramaticky roste. Pokud dokážete mikrosíť našich 6 prodejen odřídit tak, abychom měli volné ruce na expanzi sítě, nabízíme Vám 30 % ze zisku, který těchto 6 prodejen každý měsíc vytvoří. Protože je však potřeba mít v životě i nějaké jistoty, i když bude zisk nula, vyplatíme Vám minimum 40.000 Kč.

Co tedy můžete očekávat

  • přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů
  • možnost pracovního i osobního růstu
  • vozidlo k firemním i osobním účelům
  • mobilní telefon s neomezeným tarifem
  • neomezená konzumace firemních produktů

Růst sítě

V roce 2015 jsme začínali s první pobočkou, dnes je jich 50, na konci roku 2022 jich bude 65, a to nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Rakousku a pravděpodobně i v Dánsku. Jednáme v dalších evropských zemích a začínáme pokukovat po Americe. Z Trdlokafe chceme udělat opravdu globální projekt. Evropskou odpověď na americký Starbucks. A všichni naši lidé rostou s námi. Předáváme zkušenosti, mentorujeme a tak jak jsme z prvních baristů udělali manažery, kteří s námi dnes síť řídí, možná právě Vy jednou budete otevírat prodejny v USA a v Kanadě. Nebo třeba rovnou řídit celý kontinent. :)

O projektu

Trdlokafe

Informace o pozici

Společnost
Trdlokafe International s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 50 000 – 100 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Vrcholový management, Provozní ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Trdlokafe International s.r.o., člen Skupiny Trdlokafe, Jaroslav Šifra
+420 731 809 494