Co vás čeká
Praktické i technické. Takové jsou dotazy a požadavky našich zákazníků – uživatelů integrovaného e-shopu ABRA. Potřebují poradit či vyřešit, co je zrovna trápí - zkrátka cokoli, co jim právě nefunguje a brzdí je to v další práci.
Taková je každodenní realita zákaznické podpory. Čím zapeklitější situace, tím příjemnější pocit na konci každého úspěšného dne.
Co budeš dělat:
- Učit se pracovat s naším ERP systémem ABRA Gen a integrovaným e-shopem,
- primárně písemně ale někdy i telefonicky odpovídat na příchozí dotazy našich zákazníků,
- spolupracovat s ostatními odděleními a kolegy při řešení zákaznických požadavků (vývojáři, obchodníci),
- budeš mít na starost identifikaci a rozdělení příchozích dotazů podle typu požadavku a jeho složitosti,
- budeš mít přehled o celém e-shop helpdesku a díky tvému nasazení neupadne žádný požadavek v zapomnění.
Jaké schopnosti a vlastnosti jsou pro nás důležité?
- Rád pomáháš, jsi pečlivý, umíš jasně a srozumitelně komunikovat,
- snažíš se pochopit, co zákazník požaduje a dle závažnosti problému přiřazuješ požadavkům prioritu,
- práce s PC je ti vlastní – umíš např. nainstalovat/restartovat software, či otestovat nějaký scénář
- znáš prostředí E-commerce a pojmy jako SEO, feed či banner ti nejsou cizí
- máš zájem učit se nové věci, náš ERP systém i e-shopy se vyvíjejí a je občas potřeba učit se nové postupy.
Vítáme, avšak není podmínkou, případně Tě naučíme:
- Vzdělání se zaměřením na IT, ekonomii, obchod, podnikové procesy, nebo praxi na obdobné pozici, čerstvý absolvent není překážkou,
- praktická zkušenost s využíváním ERP systému a s prostředím e-shopu,
- povědomí o front-end technologiích
- zkušenost ze zákaznického servisu technické podpory.
Zároveň ti můžeme garantovat, že:
- porosteš spolu s námi: máme vlastní vzdělávací portál ABRA2Grow
- až se rozjedeš, budeš moct využívat home-office dle domluvy
- budeš moct využívat služební auto i k soukromým účelům
- ti plně uhradíme MultiSport kartu
- jsme skvělá parta, co po práci zajde posedět nebo hraje „deskovky“
- se ti bude líbit naše Relax zóna se skvělým výhledem na Brno
Ještě je toho hodně, co bychom ti chtěli říct, tak se s námi pojď neformálně potkat v našich moderních kancelářích v Technologickém parku.
Informace o pozici
- Společnost
- ABRA Software a.s.
- Adresa
- Technická 2935/23, Brno – Královo Pole
- Požadované vzdělání: Bakalářské
- Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá)
- Benefity: Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
- Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Zákaznický servis
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel