Co vás čeká

Praktické i technické. Takové jsou dotazy a požadavky našich zákazníků – uživatelů integrovaného e-shopu ABRA. Potřebují poradit či vyřešit, co je zrovna trápí - zkrátka cokoli, co jim právě nefunguje a brzdí je to v další práci.

Taková je každodenní realita zákaznické podpory. Čím zapeklitější situace, tím příjemnější pocit na konci každého úspěšného dne.

Co budeš dělat:

  • Učit se pracovat s naším ERP systémem ABRA Gen a integrovaným e-shopem,
  • primárně písemně ale někdy i telefonicky odpovídat na příchozí dotazy našich zákazníků,
  • spolupracovat s ostatními odděleními a kolegy při řešení zákaznických požadavků (vývojáři, obchodníci),
  • budeš mít na starost identifikaci a rozdělení příchozích dotazů podle typu požadavku a jeho složitosti,
  • budeš mít přehled o celém e-shop helpdesku a díky tvému nasazení neupadne žádný požadavek v zapomnění.


Jaké schopnosti a vlastnosti jsou pro nás důležité?

  • Rád pomáháš, jsi pečlivý, umíš jasně a srozumitelně komunikovat,
  • snažíš se pochopit, co zákazník požaduje a dle závažnosti problému přiřazuješ požadavkům prioritu,
  • práce s PC je ti vlastní – umíš např. nainstalovat/restartovat software, či otestovat nějaký scénář
  • znáš prostředí E-commerce a pojmy jako SEO, feed či banner ti nejsou cizí
  • máš zájem učit se nové věci, náš ERP systém i e-shopy se vyvíjejí a je občas potřeba učit se nové postupy.


Vítáme, avšak není podmínkou, případně Tě naučíme:

  • Vzdělání se zaměřením na IT, ekonomii, obchod, podnikové procesy, nebo praxi na obdobné pozici, čerstvý absolvent není překážkou,
  • praktická zkušenost s využíváním ERP systému a s prostředím e-shopu,
  • povědomí o front-end technologiích
  • zkušenost ze zákaznického servisu technické podpory.


 Zároveň ti můžeme garantovat, že:

  • porosteš spolu s námi: máme vlastní vzdělávací portál ABRA2Grow
  • až se rozjedeš, budeš moct využívat home-office dle domluvy
  • budeš moct využívat služební auto i k soukromým účelům
  • ti plně uhradíme MultiSport kartu
  • jsme skvělá parta, co po práci zajde posedět nebo hraje „deskovky“
  • se ti bude líbit naše Relax zóna se skvělým výhledem na Brno

Ještě je toho hodně, co bychom ti chtěli říct, tak se s námi pojď neformálně potkat v našich moderních kancelářích v Technologickém parku.


Informace o pozici

Společnost
ABRA Software a.s.
Adresa
Technická 2935/23, Brno – Královo Pole
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá)
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Zákaznický servis
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

ABRA Software a.s., Olga Legnerová