Baví tě práce v SAPu a máš zkušenosti z pohledu uživatele nebo konzultanta? Pokud máš zájem o nové technologie v ERP systémech a chceš se naučit, jak probíhá implementace softwaru nebo automatizace procesů v řadě zajímavých společností, tak by tě tato pozice mohla zajímat.
Do našeho týmu v Audit & Assurance hledáme nového kolegu, který by chtěl vést menší projektové týmy a podílet se na zakázkách v tuzemsku i zahraničí. Baví tě různorodost, výzvy a chceš kariérně růst, tak se k nám přidej. Zažij, jaké to je, pracovat v přátelském, otevřeném, a přitom profi týmu, který spolu dokáže tvořit věci, které mají hodnotu a smysl.
O čem bude tvá role:
- Budeš součástí týmu, který zodpovídá za poradenské projekty v oblasti implementace SAPu, ale i jiných reportovacích a automatizačních programů (ERP systémů).
- Staneš se hlavní spojkou mezi vedením firmy, financemi, businessem a technologickou části a pomůžeš klientovi pochopit propojení mezi firemními procesy a procesy v systému.
- Budeš pomáhat klientům s pochopením jednotlivých funkcionalit SAP systému a jednotlivých SAP modulů.
- Zastřešuješ projekty a aktivně se podílíš na plánování a realizaci jednotlivých fází projektů.
- Průběžně komunikuješ s klienty ohledně dodržení rozsahu zakázek a časového plánu.
- Zpracováváš a prezentuješ výstupy a doporučení pro klienty.
- Pokud máš zkušenosti, svěříme ti vedení menšího týmu.
- Společně se budeme podílet na zpracování nabídek pro klienty a následně s nimi rozvíjet vztahy.
- Získáš přístup k profesionálnímu školení v oblasti SAPu s možností certifikace.
Jak si tě představujeme:
- Máš 3 - 4 roky zkušenost s prací v SAP na pozici účetního, controllera, analytika případně konzultanta v oblastech interního nebo finančním auditu, ve financích, poradenství, controllingu, řízení rizik, pojišťovnictví, účetnictví, apod. připadne v oblasti implementací ERP systémů.
- Vystudoval/a jsi VŠ ekonomického, technického nebo jiného směru.
- Máš výbornou AJ (NJ je výhodou) a dokážeš se obratně vyjadřovat i v češtině.
- Ovládáš SAP na uživatelské úrovni.
- Zkratky FI, CO, SD, MM, PP ti něco říkají.
- Ovládáš MS Office – především Excel.
- Máš analytické myšlení, dokážeš se zaměřit na detail a správně naslouchat.
- Máš projektový přístup a schopnost koordinovat.
- Jsi týmový hráč se schopností pracovat samostatně.
- Zvládneš vést malý tým a rozvíjet ho (zkušenosti s vedením týmu výhodou).
- Máš vynikající komunikační a prezentační dovednosti.
- Nechybí ti motivace a chuť učit se nové věci.
- Máš pozitivní přístup k moderním technologiím.
- Máš ochotu občas cestovat i vést online schůzky.
Co ti můžeme nabídnout:
- Přátelské, neformální, flexibilní a inspirativní pracovní prostředí. Nečekejte nudný korporát, naše firemní kultura je uvolněná.
- Flexibilní pracovní dobu a home office jako standard.
- Podporu a profesní rozvoj. To neříkáme jen tak. Deloitte je plný expertů v různých oblastech, kteří jsou připraveni pomoci a rozvíjet vás v oblastech vašeho zájmu.
- Možnost karierního růstu – pokud budete chtít, v růstu vás rádi podpoříme.
- Rozmanitou práci na projektech pro různorodé klienty – tuzemské i zahraniční.
- Možnost rozšířit si své jazykové znalosti, budete pracovat většinu času v angličtině nebo v češtině.
- Množství zaměstnaneckých benefitů (Cafeterie, sick days, flexibilní pracovní dobu, možnost HO, občerstvení na pracovišti, atd.).
- Ale nejen to. Přímo v budově máme k dispozici fitko pro zaměstnance, hodiny jógy, oběd nebo svačinu si můžete dát i na střešní terase naší krásné budovy a užít si fantastický výhled na Prahu.
- Zažít u nás můžete kromě klasických teambuildingů, také velkolepý Skitrip v rakouských Alpách, legendární vánoční večírek a nebo každý měsíc Happy hours - setkání s kolegy u drinku a občerstvení.
Informace o pozici
- Společnost
- Deloitte
- Adresa
- Italská 2581/67, Praha – Vinohrady
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce, Profesní/osobní kouč
- Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Konzultant, SAP konzultant
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel