Francouzsko-česká obchodní komora je nezisková organizace, která od roku 1996 zastupuje zájmy francouzsko-české podnikatelské komunity v ČR. Má cca 300 členských společností a jejím smyslem je pomocí networkingových akcí a obchodních služeb podporovat jejich další rozvoj.
Jsme také součástí CCI FI (mezinárodní sítě francouzských obchodních komor), která představuje 126 francouzských komor v 96 zemích.
PÉČE O ČLENY - Francouzsko-česká obchodní komora
Smyslem této pozice je starat se o firmy, které tvoří podnikatelskou komunitu naší obchodní komory, oslovovat nové a přispívat tak k dalšímu růstu jak firem samotných, tak celé naší komunity.
#CO KONKRÉTNĚ BUDETE DĚLAT
Budete úzce spolupracovat s kolegy odpovědnými za komunikaci a akce pro členy a vaše práce bude zahrnovat tyto 3 oblasti:
1. Práce se členy:
- starat se o stávající členy, aby věděli o všech nabídkách, aktualizacích, novinkách. Starat se o to, abychom naopak my o nich měli všechny potřebné, užitečné a hlavně aktuální informace. Udržovat s nimi pravidelný kontakt, starat se o to, abychom od nich měli zpětnou vazbu (na akce, na články apod.)
- hledat a oslovovat nové členy, aby naše komunita rostla, aby každá potenciální členská firma věděla a chápala, co děláme a proč je dobré být součástí francouzsko-české podnikatelské komunity. Starat se o nové členy a neustále tento proces péče vylepšovat.
- odpovídat za CRM, za správnost a aktuálnost informací v této databázi, za eventuální funkční změny a úpravy, které se realizují ve spolupráci s centrálou francouzských zahraničních obchodních komor v Paříži. Vytvářet a spravovat CRM reporty.
- spravovat vše, co souvisí s členstvím: přihlášky, rámcové smlouvy, fakturace a vymáhání neuhrazených pohledávek členů.
2. Akce (jako podpora odpovědné osoby):
- vytipovávat a oslovovat členy s nabídkou sponzorství akcí
- pomáhat s přípravou a organizací akcí, přemýšlet o potřebách našich členů a o tom, jak tuto jejich potřebu přetvořit a promítnout do konceptu nějakého nového nebo inovovaného eventu. Starat se o to, aby se akcí aktivně zúčastňovali.
- sledovat trendy a nápady, pokud jde o témata a formáty akcí (např. síť CCIFI), přispívat k optimalizaci stávající akcí
3. Komunikace (jako podpora odpovědné osoby):
- pomáhat s přípravou a realizací průzkumů mezi členskými firmami
- přinášet nový pohled na naše komunikační nástroje
#PROFIL
Především hledáme někoho, kdo rád komunikuje s lidmi, kdo se nebojí ptát a kdo umí přemýšlet, jak propojit to, co se dozví, s tím, co komora dělá.
- Jste komunikativní a od přírody zvídavý typ, zajímá Vás, co se kde děje – zejména, pokud jde o firmy a ekonomiku, nebojíte se změn a máte chuť a schopnost své či cizí nápady realizovat.
- Umíte propojovat lidi a myšlenky, máte k práci odpovědný přístup, umíte být spolehlivým partnerem, k němuž naši členové budou mít důvěru.
- Umíte pracovat samostatně, nebojíte se ptát a být iniciativní, není pro Vás problém získat informace, které k práci potřebujete. Jste proaktivní a přemýšlíte o své práci, o tom, co by mohlo být zajímavé pro naši podnikatelskou komunitu a její další rozvoj.
- Umíte řídit více projektů najednou a vést je od A do Z.
- Umíte reagovat na změny, máte otevřenou mysl i oči, dokážete čelit problémům, změnám a výzvám.
- Máte alespoň minimální zkušenost v oblasti obchodních vztahů – umíte zjišťovat a předvídat očekávání klientů, udržovat s nimi pravidelný kontakt. Jste schopni rozumět jejich obchodním cílům v návaznosti na jejich firemní strategii.
- Už znáte nebo se umíte rychle orientovat a naučíte se pracovat s naším CRM.
- Umíte výborně česky, francouzsky i anglicky, slovem i písmem.
První pracovní zkušenost bychom uvítali, ale není nutná.
Důležitější je mít týmového ducha, respekt k zásadám, za které vděčíme tomu, že pracujeme v příjemném pracovním prostředí, že jsme skutečně efektivní a přátelský tým, a sdílet stejné hodnoty.
Člověk se učí praxí. A komora je místo, kde se nikdy nepřestanete učit. Využijte této příležitosti!
#PRÁCE PRO FRANCOUZSKO-ČESKOU OBCHODNÍ KOMORU ZNAMENÁ:
- možnost pracovat v organizaci, která je součástí sítě zahraničních francouzských obchodních komor; v České republice FČOK udržuje kontakty s řadou místních a zahraničních institucí, často spolupracujeme s Velvyslanectvím Francie a IFP,
- možnost osobně a konkrétně přispívat k rozvoji vztahů mezi Francií a ČR,
- možnost podílet se na vzniku prestižních společenských akcí a zajímavých bilaterálních projektů,
- možnost pracovat v prostředí, kde si vážíme hodnot jako vzájemný respekt, diverzita a styl práce, který motivuje a zároveň zachovává rovnováhu mezi soukromým a pracovním životem,
- zajímavou a pestrou práci v malém přátelském týmu (cca 10 lidí, Francouzi i Češi),
- flexibilní pracovní dobu,
- možnost dalšího vzdělávání a osobního i profesionálního růstu
- možnost občasné práce z domova,
- korektní mzdu odpovídají práci v neziskové orgnaizaci zhodnocenou možností navázat mnoho zajímavých kontaktů v rámci celé frankofonní komunity a unikátností celé naší organizace,
- pět týdnů dovolené, smlouvu na dobu určitou, která se v případě oboustranné spokojenosti převede na dobu neurčitou.
Znáte takového člověka nebo VY jste tou správnou osobou?
PŘIDEJTE SE K NÁM!! Nástup je možný ihned.
Pošlete nám prosím životopis spolu s motivačním dopisem, oboje ve FJ a ČJ!!!
Není to formalita, opravdu je čteme - chceme vědět, proč pro nás chcete pracovat i jak se umíte vyjadřovat:)
O týmu
Akce a tým komory
Informace o pozici
- Společnost
- CCFT Services, s.r.o.
- Adresa
- Pobřežní 620/3, Praha – Karlín
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Francouzština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
- Zařazeno: Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Account Manager, Project Manager, Key Account Manager, Business Development Manager, CRM specialista, Fundraiser
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Personální agentura
Pozice je vhodná i pro absolventy.