Francouzsko-česká obchodní komora je nezisková organizace, která od roku 1996 zastupuje zájmy francouzsko-české podnikatelské komunity v ČR. Má cca 300 členských společností a jejím smyslem je pomocí networkingových akcí a obchodních služeb podporovat jejich další rozvoj.
Jsme také součástí CCI FI (mezinárodní sítě francouzských obchodních komor), která představuje 126 francouzských komor v 96 zemích.

PÉČE O ČLENY - Francouzsko-česká obchodní komora

Smyslem této pozice je starat se o firmy, které tvoří podnikatelskou komunitu naší obchodní komory, oslovovat nové a přispívat tak k dalšímu růstu jak firem samotných, tak celé naší komunity.

#CO KONKRÉTNĚ BUDETE DĚLAT

Budete úzce spolupracovat s kolegy odpovědnými za komunikaci a akce pro členy a vaše práce bude zahrnovat tyto 3 oblasti:

1. Práce se členy:

  • starat se o stávající členy, aby věděli o všech nabídkách, aktualizacích, novinkách. Starat se o to, abychom naopak my o nich měli všechny potřebné, užitečné a hlavně aktuální informace. Udržovat s nimi pravidelný kontakt, starat se o to, abychom od nich měli zpětnou vazbu (na akce, na články apod.)
  • hledat a oslovovat nové členy, aby naše komunita rostla, aby každá potenciální členská firma věděla a chápala, co děláme a proč je dobré být součástí francouzsko-české podnikatelské komunity. Starat se o nové členy a neustále tento proces péče vylepšovat.
  • odpovídat za CRM, za správnost a aktuálnost informací v této databázi, za eventuální funkční změny a úpravy, které se realizují ve spolupráci s centrálou francouzských zahraničních obchodních komor v Paříži. Vytvářet a spravovat CRM reporty.
  • spravovat vše, co souvisí s členstvím: přihlášky, rámcové smlouvy, fakturace a vymáhání neuhrazených pohledávek členů.

2. Akce (jako podpora odpovědné osoby):

  • vytipovávat a oslovovat členy s nabídkou sponzorství akcí
  • pomáhat s přípravou a organizací akcí, přemýšlet o potřebách našich členů a o tom, jak tuto jejich potřebu přetvořit a promítnout do konceptu nějakého nového nebo inovovaného eventu. Starat se o to, aby se akcí aktivně zúčastňovali.
  • sledovat trendy a nápady, pokud jde o témata a formáty akcí (např. síť CCIFI), přispívat k optimalizaci stávající akcí

3. Komunikace (jako podpora odpovědné osoby):

  • pomáhat s přípravou a realizací průzkumů mezi členskými firmami
  • přinášet nový pohled na naše komunikační nástroje

#PROFIL

Především hledáme někoho, kdo rád komunikuje s lidmi, kdo se nebojí ptát a kdo umí přemýšlet, jak propojit to, co se dozví, s tím, co komora dělá.

  • Jste komunikativní a od přírody zvídavý typ, zajímá Vás, co se kde děje – zejména, pokud jde o firmy a ekonomiku, nebojíte se změn a máte chuť a schopnost své či cizí nápady realizovat.
  • Umíte propojovat lidi a myšlenky, máte k práci odpovědný přístup, umíte být spolehlivým partnerem, k němuž naši členové budou mít důvěru.
  • Umíte pracovat samostatně, nebojíte se ptát a být iniciativní, není pro Vás problém získat informace, které k práci potřebujete. Jste proaktivní a přemýšlíte o své práci, o tom, co by mohlo být zajímavé pro naši podnikatelskou komunitu a její další rozvoj.
  • Umíte řídit více projektů najednou a vést je od A do Z.
  • Umíte reagovat na změny, máte otevřenou mysl i oči, dokážete čelit problémům, změnám a výzvám.
  • Máte alespoň minimální zkušenost v oblasti obchodních vztahů – umíte zjišťovat a předvídat očekávání klientů, udržovat s nimi pravidelný kontakt. Jste schopni rozumět jejich obchodním cílům v návaznosti na jejich firemní strategii.
  • Už znáte nebo se umíte rychle orientovat a naučíte se pracovat s naším CRM.
  • Umíte výborně česky, francouzsky i anglicky, slovem i písmem.

První pracovní zkušenost bychom uvítali, ale není nutná.
Důležitější je mít týmového ducha, respekt k zásadám, za které vděčíme tomu, že pracujeme v příjemném pracovním prostředí, že jsme skutečně efektivní a přátelský tým, a sdílet stejné hodnoty.
Člověk se učí praxí. A komora je místo, kde se nikdy nepřestanete učit. Využijte této příležitosti!

#PRÁCE PRO FRANCOUZSKO-ČESKOU OBCHODNÍ KOMORU ZNAMENÁ:

  • možnost pracovat v organizaci, která je součástí sítě zahraničních francouzských obchodních komor; v České republice FČOK udržuje kontakty s řadou místních a zahraničních institucí, často spolupracujeme s Velvyslanectvím Francie a IFP,
  • možnost osobně a konkrétně přispívat k rozvoji vztahů mezi Francií a ČR,
  • možnost podílet se na vzniku prestižních společenských akcí a zajímavých bilaterálních projektů,
  • možnost pracovat v prostředí, kde si vážíme hodnot jako vzájemný respekt, diverzita a styl práce, který motivuje a zároveň zachovává rovnováhu mezi soukromým a pracovním životem,
  • zajímavou a pestrou práci v malém přátelském týmu (cca 10 lidí, Francouzi i Češi),
  • flexibilní pracovní dobu,
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního i profesionálního růstu
  • možnost občasné práce z domova,
  • korektní mzdu odpovídají práci v neziskové orgnaizaci zhodnocenou možností navázat mnoho zajímavých kontaktů v rámci celé frankofonní komunity a unikátností celé naší organizace,
  • pět týdnů dovolené, smlouvu na dobu určitou, která se v případě oboustranné spokojenosti převede na dobu neurčitou.

Znáte takového člověka nebo VY jste tou správnou osobou?

PŘIDEJTE SE K NÁM!! Nástup je možný ihned.

Pošlete nám prosím životopis spolu s motivačním dopisem, oboje ve FJ a ČJ!!!
Není to formalita, opravdu je čteme - chceme vědět, proč pro nás chcete pracovat i jak se umíte vyjadřovat:)

O týmu

Akce a tým komory

Akce, které komora organizuje, jsou někdy více, někdy méně formální, někdy velké, jindy komorní. I náš tým je někdy víc a někdy míň elegantní:)

Informace o pozici

Společnost
CCFT Services, s.r.o.
Adresa
Pobřežní 620/3, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Francouzština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Account Manager, Project Manager, Key Account Manager, Business Development Manager, CRM specialista, Fundraiser
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.