Jsme malá společnost s bohatou zkušeností ze světa pánské módy. Na podzim 2017 jsme uvedli k životu pánskou značku Manemo, jejíž příběh tvoříme společně v malém kolektivu mladých lidí. Manemo stojí na kvalitním produktu a osobní službě pro naše zákazníky. Díky tomu se k nám pravidelně vracejí a z mnohých se stali naši přátelé.
V tuto chvíli hledáme kolegu či kolegyni, který/á nám pomůže organizačně zvládnout každodenní provoz v našem malém ateliéru v centru Prahy a zároveň se postará o komunikaci s našimi zákazníky.
Očekáváme někoho, kdo:
- umí samostatně a systematicky pracovat v roli asistenta / asistentky - budete se starat o každodenní chod kanceláře jednatelky společnosti, která zároveň řídí provoz a marketing
- má přirozeně příjemný mluvený projev a nebojí se ho používat, práce je vhodnější pro extroverty - budete se starat o všechny příchozí hovory k nám do MANEMO, zároveň telefonicky plánovat schůzky na předání ušitých zakázek
- si dokáže poradit s úkolem, který se zdá být na první pohled neznámým - žádný učený z nebe nespadl, oceňujeme však schopnost poradit si sám, případně se nebát požádat o radu či vymyslet nové řešení
- umí přepínat mezi klidnou prací u počítače a rušnější chvilkou - budete zpracovávat jednoduché reporty, které vyžadují soustředěnost (orientace v oblasti financí výhodou, např. víte jaký je rozdíl mezi závazky a pohledávkami), ale do toho Vám může zavolat zájemce o schůzku na oblek, tím se nesmíte nechat rozhodit :)
- může pracovat ve všední dny, je nutné chodit osobně čtvrtek a pátek od 9:00 do 17:00, na další dny se domluvíme
Pracovní zkušenost na podobné pozici není podmínkou. V rámci výběrové řízení budeme hodnotit hlavně předpoklady ke zvládnutí svěřených činností.
Od nás můžete očekávat:
- plnohodnotné zaučení do organizačního chodu malé módní značky,
- rozmanitou práci plnou výzev,
- možnost rozvoje v prodejních a obchodních dovednostech,
- práci ve velmi malém (3 - 4 lidi) a mladém kolektivu,
- roční příspěvek na naše oblečení,
- dobrou kávu a mimopracovní setkání nad sklenkou vína,
- práce v centru Prahy kousek od Náplavky,
- účast na akcích pro klienty (eventy, workshopy),
- nástup ideálně IHNED
- V rámci prvního kola výběrového řízení budeme testovat praktické situace a úkoly, které na této pozici budete řešit.
Teď už Vás potřebujeme jen poznat. Posuzovat budeme pouze uchazeče, kteří zašlou pár řádků o sobě - proč si myslíte, že tato pozice je vhodná právě pro Vás? Připojte také informaci o tom, kdy můžete nejdříve nastoupit a další specifikace, které bychom měli předem vědět - můžete pracovat celý úvazek, nebo pouze zkrácený?
Těšíme se na setkání s vámi!
Informace o pozici
- Společnost
- Manemo s.r.o.
- Adresa
- Pštrossova 207/1, Praha – Nové Město
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
- Plat
- Plat: 15 000 – 30 000 Kč / měsíc
- Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Účast na zahraničních konferencích
- Zařazeno: Administrativa, Služby, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Recepční, Pracovník back office, Pracovník front office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.