Cushman & Wakefield
Jsme americká společnost zabývající se poradenstvím v oblasti komerčních nemovitostí a jejich správou. Pomáháme našim klientům měnit způsob, jakým lidé pracují, nakupují a žijí.
Recepční pro americkou společnost v centru Prahy
Jste pozitivní člověk, kterého baví nejenom administrativa, ale s radostí komunikuje s lidmi? Chcete pracovat v kolektivu prima lidí v moderní kancelářské budově v centru Prahy? Pokud ano, tak hledáme právě Vás!
Co bude náplní vaší práce:
- zajištění chodu recepce
- péče o klienty (uvítání, ohlášení, nabídnutí občerstvení)
- administrativní podpora
- přepojování hovorů
- vyřizování pošty
- rezervace zasedaček
- objednávání občerstvení a kancelářských potřeb
- objednávání kurýrů, taxi a hotelů
Co od Vás očekáváme:
- pokročilou znalost anglického jazyka - denní komunikace
- dobrou znalost MS Office
- středoškolské vzdělání
- praxi v administrativě
- nástup ideálně co nejdříve
Co Vám nabízíme:
- zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
- mladý, přátelský kolektiv
- práci v krásných kancelářích v centru Prahy
- Cafeteria benefity, Multisport kartu, Příspěvek na stravování, 25 dní dovolené, 3 sick days, a další
V případě Vašeho zájmu prosím pošlete svůj strukturovaný životopis.
Informace o pozici
- Společnost
- Cushman & Wakefield, s.r.o.
- Adresa
- Purkyňova 2121/3, Praha – Nové Město
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Recepční, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.