Hledáš si práci v administrativě s přesahem? Máš zájem se rozvíjet a učit něco nového? Jestli ano, tak to je hlavní, zbytek Tě naučíme ;)

Kdo jsme?

Trenýrkárna.cz je dynamická společnost, která se již od roku 2012 specializuje na prodej pánského spodního prádla a to převážně na internetu. V posledních letech stále zvyšujeme náš tržní podíl nejen v prodeji pánského spodního prádla, ve kterém jsme se stali jedničkou na českém online trhu, ale i dámského. V roce 2020 jsme pokořili hranici stomilionového obratu.
Působíme v České republice, Německu, na Slovensku, Maďarsku a letos vstupujeme do dalších zemí CEE regionu. Sídlíme v Praze na Zličíně a náš tým tvoří zhruba 40 lidí, kteří si vzájemně tykají.

Co Tě u nás čeká?

  • administrativa spojená s chodem firmy
  • zadávání dat do systému
  • spolupráce s manažery
  • komunikace s obchodními partnery

Co od Tebe očekáváme?

  • selský rozum
  • velký smysl pro detail
  • aktivní znalost MS Office
  • flexibilita, samostatnost a schopnost si efektivně organizovat čas a práci
  • chceš získat nové znalosti a zkušenosti
  • pečlivě dotahuješ věci do zdárného konce
  • ambice se rozvíjet a úsměv na tváři 🙂


Co Ti nabízíme?

  • nástup možný ihned
  • flexibilní pracovní doba
  • stabilní zázemí české firmy, která expanduje do zahraničí
  • dynamické prostředí a kariérní růst
  • motivační bonusový systém za dobře odvedenou práci
  • prostor pro rozvoj a vzdělávání
  • čerstvá káva po celý den
  • zaměstnaneckou slevu, firemní akce, Multisport karta, příspěvek na spoření, slevy u našich partnerů a další
  • nástup: Zličín, začátkem roku 2023 stěhování do kanceláří na Prahu 9

A co teď?

Nyní už jen stačí poslat životopis a motivační dopis pomocí tlačítka "odpovědět" a pokud se naše očekávání potkají, třeba se brzy setkáme u nás na Zličíně :)

Těšíme se na Tebe!


Informace o pozici

Společnost
Trenýrkárna.cz
Adresa
Na Radosti 414, Praha – Zličín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 30 000 – 42 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


DaniDarx, s.r.o., Tereza Urbánková