Renomovaná společnost Toyota Financial Services Czech s.r.o. zabývající se poskytováním finančních služeb zákazníkům a prodejcům vozidel Toyota a Lexus hledá vhodné kandidáty/ky na pozici:

Recepční - referent/ka administrativy

Co Vás čeká

  • Evidence příchozí a odchozí pošty
  • Archivace složek obchodních případů
  • Agenda výzev a správního řízení proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu
  • Zajišťování pohoštění k obchodním schůzkám, poradám a prezentacím
  • Zajišťování a evidence kancelářských potřeb
  • Administrativní podpora společnosti

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Znalosti práce s PC (MS Office)
  • Organizační schopnosti, samostatnost, komunikativnost
  • Výborná znalost českého jazyka
  • Základní znalost anglického jazyka

Co Vám můžeme nabídnout

  • Zázemí silné, stabilní a mezinárodní společnosti, příjemný kolektiv, zajímavou a kreativní práci s atraktivním finančním ohodnocením
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky, multisport či flexipass kartu
  • Výuku Aj, příspěvek na dopravu, služební telefon a notebook
  • Zaměstnanecký program na vozidla, firemní akce
  • Smlouva na dobu určitou s možností prodloužení, evidence smlouvy přes agenturu

Informace o pozici

Společnost
Toyota Financial Services Czech s.r.o.
Adresa
Bavorská 2662/1, Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 36 000 – 38 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Administrativní pracovník, Recepční, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Toyota Financial Services Czech s.r.o., Michaela Borecká
+420 739 548 597