Renomovaná společnost Toyota Financial Services Czech s.r.o. zabývající se poskytováním finančních služeb zákazníkům a prodejcům vozidel Toyota a Lexus hledá vhodné kandidáty/ky na pozici:
Recepční - referent/ka administrativy
Co Vás čeká
- Evidence příchozí a odchozí pošty
- Archivace složek obchodních případů
- Agenda výzev a správního řízení proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu
- Zajišťování pohoštění k obchodním schůzkám, poradám a prezentacím
- Zajišťování a evidence kancelářských potřeb
- Administrativní podpora společnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ vzdělání s maturitou
- Znalosti práce s PC (MS Office)
- Organizační schopnosti, samostatnost, komunikativnost
- Výborná znalost českého jazyka
- Základní znalost anglického jazyka
Co Vám můžeme nabídnout
- Zázemí silné, stabilní a mezinárodní společnosti, příjemný kolektiv, zajímavou a kreativní práci s atraktivním finančním ohodnocením
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky, multisport či flexipass kartu
- Výuku Aj, příspěvek na dopravu, služební telefon a notebook
- Zaměstnanecký program na vozidla, firemní akce
- Smlouva na dobu určitou s možností prodloužení, evidence smlouvy přes agenturu
Informace o pozici
- Společnost
- Toyota Financial Services Czech s.r.o.
- Adresa
- Bavorská 2662/1, Praha – Stodůlky
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
- Plat
- Plat: 36 000 – 38 000 Kč / měsíc
- Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Administrativní pracovník, Recepční, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.