Máte zájem pracovat pro stabilní IT společnost s mezinárodní působností? Hledáme zkušeného kolegu, který s námi bude pracovat na projektech pro mezinárodní společnosti a pomůže nám s technickou podporou nasazených systémů. Staňte se součástí elitní IT komunity, zlepšete své dovednosti a vydělejte si slušný plat. To vše ve flexibilních podmínkách a příjemné kultuře stabilní společnosti s renomovanými evropskými zákazníky.

Hlavní úkoly:

- Poskytování technické podpory na úrovni L1 nebo L2.
- Telefonická podpora zákazníků a dalších zájemců především v němčině.
- Zajištění telefonické dostupnosti po celou pracovní dobu - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (včetně svátků a víkendů), práce na 3 směny.
- Přijímat, klasifikovat a poskytovat počáteční podporu v případě problémů nebo požadavků na základě definovaných postupů.
- přijímat požadavky a dotazy od zákazníků a otevírat incidenty v příslušných nástrojích Service Desk.
- Včasné zpracování elektronické pošty.
- Řešení incidentů v souladu se specifikacemi a kvalifikované předávání dalších úrovní podpory.
- Identifikace a eskalace prioritních požadavků
- Dodržování procesů a postupů při zpracování žádostí (Ticketing System)

Zaměstnanecké výhody, benefity
- pracovat na atraktivních mezinárodních a místních projektech.
- interní a externí vzdělávání v oblasti ICT (certifikáty, školení).
- práce je vykonávána formou home-office
- pracovní telefon dle vlastního výběru
- firemní notebook dle vlastního výběru
- používání angličtiny a němčiny
- podpora školení v němčině a angličtině
- příjemný profesionální tým s jednoduchou organizační strukturou
- rovnováha mezi pracovním a soukromým životem
- pravidelné teambuildingové aktivity v zahraničí a na Slovensku

Osobní kvalifikace a dovednosti
- Ukončené středoškolské/univerzitní vzdělání nejlépe v oblasti IT nebo technických oborů nebo odpovídající odborná praxe.
- Prozákaznická orientace
- dobré komunikační schopnosti (jasná a srozumitelná výslovnost, plynulost)
- Vysoká flexibilita, schopnost pracovat pod tlakem a ochota k výkonu.
- ochota pracovat v nepřetržitých směnách, v případě noční směny je stanoven dodatečný finanční bonus.
- Velmi dobrá znalost německého jazyka slovem i písmem
- Dobrá znalost angličtiny, případně znalost dalších cizích jazyků vítána.
- Dobré IT dovednosti a technické znalosti, další znalosti specifických témat v prostředí technické podpory - výhodou.
- Schopnost pracovat a komunikovat s mezinárodním týmem
- samostatnost, pozitivní přístup a motivace
- Zkušenosti a znalosti s různými IS pro řízení a dokumentaci procesů IT Service Desk (Serviceware Processes nebo helpLine 6.5, Microsoft Active Directory, SAP Fieldglass, TeamViewer, Remote Desktop Tool atd.) - výhodou.


Informace o pozici

Společnost
gd - Team, a.s.
Adresa
Jihomoravský kraj
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, Pracovník help desku, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, bez docházení do firmy. Vhodné i pro: vozíčkáři.

Pozice je vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny


gd - Team, a.s., Maroš Mucha
+421911011578