ROZŠIŘTE NÁŠ TÝM PODPORY KLIENTŮ V BANKOVNICTVÍ

Vytváříme nový pracovní tým OZP kolegů a kolegyň zaměřený na podporu klientů v bankovnictví. Jsem tým Kolibřík, parťáci, kterým nepřál osud a potýkají se s různými zdravotními omezeními - ty nás ale nezastaví! Naopak máme sílu, odhodlání a drive ukázat naše kvality a přednosti. Hendikep není překážkou, přidejte se k nám.

Lokalita:
Hradec Králové, Pardubice - možnost HOME OFFICE

Jaká bude vaše náplň práce?

  • Telefonická komunikace s klienty banky a zakládání účtů klientům
  • Aktivní seznamování klientů s produkty a službami banky a podporování v jejich plné využívání
  • Související poradenství

Co vám nesmí chybět

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Uživatelská znalost práce na PC a kladný vztah k dnešním technologiím (internetové bankovnictví, chytrý telefon)
  • Spolehlivost a samostatnost, odvaha se ptát, když něco nevíte

Co vám můžeme nabídnout?

  • Krásné pracovní prostředí moderní budovy
  • Přátelský kolektiv
  • Možnost práce na zkrácený úvazek
  • Možnost práce z domova
  • 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
  • Individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
  • Pestrý Benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)


KONTAKTUJTE NÁS
Znalosti z oblasti bankovnictví nejsou rozhodující – náš profesionální tým složený nejen z OZP kolegů a kolegyň se zaměří na váš rozvoj a zaučí vás. Jsme tým, který si pomáhá.

V případě zájmu nám zašlete životopis nebo kontaktujte naší HR manažerku. My s vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo osobně u kávy :)


Informace o pozici

Společnost
sales24, s.r.o.
Adresa
Hradec Králové
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 25 300 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Kafetérie, Firemní školka, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Práce převážně z domova
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník call centra
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Trainee programy, pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy s bezbariérovým přístupem. Vhodné i pro: tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní.


Kolibřík CSR, Jitka Mikšovská
739 107 431