Rádi bychom v naší společnosti přivítali šikovnou a spolehlivou asistentku společnosti, jež splňuje následující požadavky:

Co požadujeme:

  • Pečlivost a organizovanost
  • Logické uvažování
  • Výborná znalost práce v MS-Office
  • Výhodou částečná znalost marketingu
  • Příjemné vystupování
  • Angličtina na úrovni B1
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Trestní bezúhonnost
  • Praxe na předchozí pozici výhodou


Náplň práce:

  • Zpracovávání denní agendy společnosti
  • Administrativa a výpomoc marketingovému oddělení
  • Vyřízení požadavků dalších oddělení společnosti – obchod, logistika, vedení

Co nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Zázemí ryze české společnosti – lídra na českém trhu ve svém oboru
  • K dispozici vlastní kancelář
  • Příjemné pracovní prostředí v nových kancelářských prostorech
  • Společensko - firemní akce
  • Přátelský kolektiv
  • Firemní benefity

Informace o pozici

Společnost
ARKYS, s.r.o.
Adresa
Tuřanka 1519/115a, Brno – Slatina
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Specialista marketingu, Pracovník back office, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel