Naším krédem je nadstandardní péče o naše zákazníky. Nemusíš se zatěžovat vstupem při akvizici, máme portfolio stabilních zákazníků v oblasti finančního sektoru a zdravotnictví. Takže nikdo nemá strach o práci nebo o nové projekty, prostě to máme! Stabilní a přátelský tým je připraven tě do všeho zasvětit a provedou tě prvními kroky. Nabízíme analyticko konzultantskou práci na legislativně udržované aplikaci s orientací na aktuální potřeby klientů.
Jsme tu 30 let a ještě určitě dalších 30 let budeme!
Analyst pro ERP systémy (Brno)
Proč právě my?
Naším krédem je nadstandardní péče o naše zákazníky. Nemusíš se zatěžovat vstupem při akvizici, máme portfolio stabilních zákazníků v oblasti finančního sektoru a zdravotnictví. Takže nikdo nemá strach o práci nebo o nové projekty, prostě to máme! Stabilní a přátelský tým je připraven tě do všeho zasvětit a provedou tě prvními kroky. Nabízíme konzultantskou práci na legislativně udržované aplikaci s orientací na aktuální potřeby klientů.
Co u nás budeš dělat?
- Komunikovat se zákazníky – uživateli ekonomického systému a poskytovat jim analytické služby,
- poskytovat poradenství a konzultace zákazníkům ohledně softwarového řešení,
- vytvářet analýzu,
- řešit chybové stavy,
- aktivně spolupracovat při vývoji a implementaci nových řešení.
S čím budeš pracovat?
Enterprise Architect,
SQL,
GIT.
Co umíme ocenit?
- Znalost účetních procesů,
- znalost SQL,
- zkušenosti s procesem vývoje SW,
- velmi dobré komunikační schopnosti,
- dobrá orientace na trhu IT a technické znalosti,
- samostatné rozhodování, orientace na dosažení výsledků,
- klientský přístup,
- chuť se učit,
- profesionální přístup a týmovost.
Koho k nám hledáme?
Pracovníka, který je:
- Samostatný, zodpovědný,
- má výborné komunikační a prezentační dovednosti,
- má klientský přístup,
- týmový hráč,
- proaktivní a pozitivně naladěný.
Na co se můžeš těšit
- přátelské prostředí v celé struktuře firmy,
- možnost práce na HO (3+2),
- možnost dalšího profesního růstu (vývojář senior/analytik/konzultant)
- až 30 dnů volna za rok,
- stravenky 120,- Kč
- moderní kanceláře v centru Prahy (výborná dostupnost, metro “B“ – Anděl)
- pružná pracovní doba (core 9-15h),
- relax zóna (šipky, fotbálek, masážní křeslo),
- občerstvení na pracovišti zdarma,
- očkování proti chřipce,
- cafeterii/penzijní připojištění/multisport kartu.
Jaký bude další postup?
Zašli nám tvůj profil ▶️ Pohovor ▶️ Zpětná vazba, Poslání nabídky ▶️ Podepsání pracovní smlouvy
Informace o pozici
- Společnost
- ARBES Technologies, a.s.
- Adresa
- Údolní 393/18, Brno – Veveří
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
- Plat
- Plat: 80 000 – 100 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů, Možnost delšího neplaceného volna
- Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Account Manager, IT konzultant, Project Manager, Data Governance specialista
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel