Společnost EKO servis Zábřeh s.r.o. je ze 100 % vlastněna městem Zábřeh.
Je to partner pro služby, ekologii a životní prostředí.

Zajímá Vás práce s čísly a baví Vás, když vše sedí, jak má? Chcete pracovat v příjemném kolektivu s lidmi, kteří vždy ochotně pomohou? Děláme svět lepším místem pro život a baví nás to.


S čím potřebujeme pomoct

  • Se stanovováním finanční strategie, hospodářského plánu a finančního rozpočtu organizace
  • S optimalizací aktiv, pasiv a daňové zátěže, řízení cash-flow
  • Se stanovováním strategie získávání a alokace zdrojů
  • Se zajišťováním efektivnosti hospodaření organizace
  • S analyzováním finančních ukazatelů podnikového controllingu
  • Se sledováním rizik, jejich hodnocení a nastavení opatření k jejich odvrácení nebo minimalizaci
  • Se zajišťováním aktuálních zpráv o stavu finančních zdrojů a výsledcích podnikového hospodaření
  • S poskytováním finančních analýz, prognózování a doporučení pro rozhodování managementu organizace
  • S vedením, motivací, hodnocením 5 podřízených pracovníků
  • S dohledem nad kompletním a komplexním vedením účetní a daňové agendy v obchodní a příspěvkové organizaci
  • Se zajištěním smluvní agendy a pořízením provozních dat, souvisejících s firemní strategií
  • U nás nebudete nikdy sám/a a pokud budete potřebovat, mezi svými kolegy nejdete vždy pomocnou ruku, protože sounáležitost je naší hodnotou

Také pro tyto znalosti/dovednosti Vás chceme

  • Studoval/a jste VŠ nebo SŠ ekonomického/technického směru a máte 5 let praxe
  • Máte zkušenosti z obdobné pozice
  • Nechybí Vám analytické myšlení ani silná orientace na čísla, také samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost nebo firemní loajalita
  • Jako ryba ve vodě se orientujete v podvojném účetnictví, MS Office, vítána je také znalost SAP
  • Jste samostatná/ý, pečlivá/ý a schopná/ý si svou práci řídit sama/sám. Rádi si převezmete za svěřenou oblast odpovědnost a když vidíte příležitost ke zlepšení, chopíte se jí. Přesto nejste sólista a uvědomujete si, že jste součástí týmu.
  • Cokoliv nového nás naučíte, rádi budeme používat!

Těšíme se na Vaši odbornost a věříme, že u nás najdete to pravé naplnění.

Bonusy, které u nás budete mít

  • Podpora v průběhu zaškolení formou adaptačního plánu na 3 měsíce
  • Bonusy, prémie
  • Dovolená 5 týdnů
  • Příspěvek na životní pojištění
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vzdělávací kurzy, školení „šitá na Vaši míru“
  • Firemní akce
  • Bonus na volnočasové aktivity 4.000,-Kč
  • Moderní pracovní prostředí
  • Zvýhodněný paušál na telefonní služby
  • Možnost občasné práce z domova

Vzkaz od ekonoma, kterého zastoupíte:
V malé společnosti budete mít příležitost se podílet na jejím chodu i strategii rozvoje. Nebudete podléhat řízení velkého korporátu a spolupodílíte se na vytváření firemní kultury. Výkonem mnoha činností máte možnost si rozšířit portfolio znalostí a dovednosti v oblasti ekonomiky, účetnictví, provozu i legislativy. Budu u toho, abych Vám předala vše co budete potřebovat vědět.


Informace o pozici

Společnost
EKO servis Zábřeh s.r.o.
Adresa
Dvorská 1491/19, Zábřeh
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 35 000 – 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Financial Controller, Finanční ředitel/manažer, Účetní, Finanční účetní, Specialista reportingu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

EKO servis Zábřeh s.r.o., Kateřina Dudková