Jsme rychle se rozvíjející zdravotnická skupina sdružující poskytovatele zdravotních služeb. Působíme v široké škále zdravotnických oborů, například gynekologie, ortopedie, kardiologie, neurologie, gastroenterologie, dermatovenerologie, alergologie, endokrinologie, asistovaná reprodukce, zobrazovací metody, lékárenství a mnohé další. Poskytujeme péči ambulantní a jednodenní, dětem i dospělým. Jsme tým, který české zdravotnictví nejen posouvá do nové etapy technologií a trendů, ale chce být ikonou české privátní zdravotnické péče.

Vážíme si všech našich zaměstnanců. Naší snahou je poskytovat jim ty nejlepší podmínky pro výkon jejich povolání – nabízíme příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, disponujeme tím nejmodernějším zařízením a technologiemi. Každému zaměstnanci v začátcích pomůžeme se zaškolením. Máme silné finanční zázemí, dobré jméno a ty nejlepší reference. Naší prioritou je vybudovat si důvěru mezi námi, klienty, spolupracujícími lékaři, sestrami i dalšími zaměstnanci. Dobře se postaráme i o Vás!

Nyní hledáme pro zavedenou zdravotnickou kliniku asistenta/ku regionální ředitelky pro Čechy.

Čeká Vás velmi různorodá a zajímavá práce. Hledáme nekonfliktní/ho kolegu/kolegyni, který chce opravdu pracovat, zvládá time management, má dobré organizační schopnosti, příjemné vystupování a komunikaci.

Co bude náplní vaší práce?

  • administrativní podpora všech zdravotnických provozů
  • zodpovědnost za kalendáře, plánování schůzek a zápisů z nich (vč. zajišťování zasedacích místností, občerstvení, starost o externí návštěvy)
  • přebírání a odesílání zásilek prostřednictvím České pošty
  • zpracovávání podkladů a reporting pro vedení společnosti, koordinace měsíčních zpráv pro vedení společnosti,
  • správa a evidence smluv
  • evidence docházky, stravenek, služebních vozidel a cestovních náhrad, služebních telefonů
  • zajištění objednávek kancelářských potřeb a zdravotnického materiálu
  • zabezpečení archivů pro jednotlivá pracoviště (svoz, uložení, vyzvednutí aj.) z externích skladů
  • spolupráce s marketingem na PR aktivitách
  • další ad hoc úkoly

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • předchozí praxe na pozici asistenta/ky výhodou
  • praxe ve zdravotnickém provozu výhodou
  • uživatelská znalost MS Office: Word, Outlook
  • perfektní znalost MS Excel (na úrovni využívání funkcí)
  • výborná znalost českého jazyka
  • organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
  • schopnost komunikace a jednání s lidmi
  • trestní bezúhonnost
  • odolnost vůči stresu

Co vám můžeme nabídnout?

  • pracovní smlouvu na plný pracovní úvazek
  • pracovní poměr na 1 rok (poté předpoklad prodloužení nebo změna na dobu neurčitou)
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • jednosměnný provoz bez víkendů
  • místo výkonu práce: V Hůrkách 1296/10, Praha 13-Stodůlky
  • zázemí stabilní společnosti
  • systém firemních benefitů (5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění)
  • nástup možný ihned nebo dohodou

Informace o pozici

Společnost
Innova Healthcare a.s.
Adresa
V hůrkách 1296/10, Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazeno: Administrativa, Zdravotnictví a sociální péče, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Innova Healthcare a.s., Veronika Kalanyos