Ahoj,

jsme Heureka Group, největší e-commerce platforma působící na devíti trzích střední a východní Evropy. Náš tým Call Centra mezi sebe hledá parťáka - budeme rádi, když nám dáš o sobě vědět, tak neváhej!

Co bude tvým úkolem:

  • Práce v Call centru - aktivní linka
  • Denní komunikace s nově registrovanými e-shopy na Heurece
  • Pomoc e-shopům s nastavením a využíváním všech služeb Heureky
  • Telefonická i písemná komunikace
  • Aktivní navolávání kampaní, e-shopů
  • Řešení požadavků spojených s nákupem přes Heureka Košík
  • Rozdělování e-mailové komunikace v rámci podpory Heureka.cz


Bez čeho to nepůjde:

  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Bezproblémová telefonická a písemná komunikace
  • Orientace v e-commerce výhodou
  • Empatický přístup
  • Pečlivost a spolehlivost
  • Tah na branku
  • Prodejní dovednosti
  • Práce s PC a s internetovými prohlížeči na velmi dobré úrovni
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Slovenský jazyk - výhodou
  • Chuť s námi navázat dlouhodobý vztah

Na co se u nás můžeš těšit:

  • Staneš se součástí oddělení péče o zákazníky
  • Na neformální kulturu a mindset nás všech
  • Nespočet benefitů
  • Práce s novými technologiemi
  • Prostředí, kde můžeš přicházet s novými nápady
  • Příležitost školení a rozvoj v mnoha oblastech
  • Skvělá kancelář v centru Liberce s velkou terasou
  • Kolektiv, ze kterého se ti nebude chtít odcházet!
  • Jak Heureku vidí Heurečani? Mrkni na náš profil na Atmoskop.cz
  • A mnoho dalšího, poznáš sám/sama

Informace o pozici

Společnost
Heureka Group a.s.
Adresa
Rumunská 655/9, Liberec – Liberec IV-Perštýn
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Služby, Zákaznický servis, Pracovník call centra
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Heureka Group a.s., Michaela Petrová