*** HLEDÁ SE ***
IT HELPDESK TECHNIK
do mezinárodního týmu (USA, Evropa, Asie, Austrálie)
Čtete rádi? Mrkněte dole na této stránce na náš příběh o tom, jak se u nás pracuje.
Co nabízíme
- práci s uživateli po celém světě
- každoroční trvalou úpravu mzdy (za minulý rok +10%)
- užití angličtiny na denní bázi
- volné víkendy
- služebky do zahraničí + firemní akce
Co máme
- přátelský tým
- téměř výhradně milé uživatele
- férového team leadera co umí poradit i pomoct
- IT kolegy v Praze, UK a USA
- kancelář v Praze v Hostivaři (vlak, autobus, tramvaj)
Čím se lišíme od ostatních?
- naši uživatelé nás chválí a váží si naší práce
- náš helpdesk je osobní a přátelský
- máme rádi naše uživatele a svoji práci bereme jako poslání
- jsme vnímaví k potřebám našich uživatelů (umíme se přizpůsobit jejich potřebám, pracovnímu vytížení, stresu a způsobu jejich práce
- naší odměnou je uživatel, kterému jsme zachránili den (nebo týden, nebo měsíc, nebo jeho pracovní místo :)
Jakého člověka hledáme?
- takového, který se cítí dobře při čtení "čím se lišíme od ostatních"
- takového, který sekci "čím se lišíme od ostatních" přečetl celou a dřív, než tento bod (máme rádi pečlivost, nemáme rádi zbrklou práci)
- člověka, který rád pracuje s lidmi (i když je to někdy těžké) a který rád dělá radost ostatním
- člověka, který je upřímný, dochvilný a zodpovědný
- člověka, který NENÍ dokonalý a který rád přizná chybu (protože tím se z ní poučí, což vede ke stálému zlepšování v tom, co dělá)
- člověka s IT znalostmi, zejména: prostředí Microsoft Windows, Word, Excel, Outlook, základy Windows Server technologií (AD, GPO), základy sítí (IP, DNS, DHCP)
Přidejte se k nám a buďte součástí našeho helpdesk týmu!
Příběh o vysněné práci
Ráno se věnujete uživatelům z časových pásem Austrálie / Asie, které jako jediné na světě nepokrývá náš helpdesk v jejich pracovní době. Několik uživatelů ještě stihnete před tím, než půjdou spát a část tiketů tak rovnou uzavřete.
Servicedesk od SolarWinds obsahuje historii tiketů, takže cokoli opakovaného řešíte ihned a bez velkého pátrání. Váš cíl je dodržet hodinu na první reakci v tiketu.
Pomalu se probouzí a přichází do práce Evropa, kde podporujeme 5 kanceláří což je asi třetina uživatelů. Začíná nejpernější část dne, kde přicházejí požadavky z celé Evropy a kolegové z helpdesku v US ještě spí. Největší výzva pro Vás je, aby až přijdou kolem 3 odpoledne do práce, byla fronta neodbavených požadavků menší, než ta Vaše ráno.
Odpoledne bývá rušněji, ale to už také dorazí Vaši kolegové z US helpdesku. Převezmou si starost o frontu nových ticketů a vy máte konečně čas trošku oddechnout a vrátit se k složitějším ticketům, které máte ve své frontě.
Komentáře k ticketům (co jste dosud udělal a co plánujete na příště) děláte průběžně tak jak s tickety pracujete.
Druhý den ráno je vám špatně a potřebujete zůstat v posteli. Vy jste ale úplně v klidu. Víte, že všechny vaše tickety jsou aktualizované a že je kolegové snadno převezmou a vyřeší.
Třetí den jste už fit a letíte do Madridu na přátelskou návštěvu. Tam přes den pracujete a večer vezmete své španělské kolegy ven na dobré tapas.
U nás je tento příběh skutečností.
Informace o pozici
- Společnost
- IT Operations s.r.o.
- Adresa
- U továren 256/14, Praha – Hostivař
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
- Plat
- Plat: 40 000 – 60 000 Kč / měsíc
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vyhrazený čas na inovace
- Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IT konzultant, Pracovník help desku, Operátor, Support IS
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel