*** HLEDÁ SE ***
IT HELPDESK TECHNIK
do mezinárodního týmu (USA, Evropa, Asie, Austrálie)

Čtete rádi? Mrkněte dole na této stránce na náš příběh o tom, jak se u nás pracuje.

Co nabízíme

  • práci s uživateli po celém světě
  • každoroční trvalou úpravu mzdy (za minulý rok +10%)
  • užití angličtiny na denní bázi
  • volné víkendy
  • služebky do zahraničí + firemní akce

Co máme

  • přátelský tým
  • téměř výhradně milé uživatele
  • férového team leadera co umí poradit i pomoct
  • IT kolegy v Praze, UK a USA
  • kancelář v Praze v Hostivaři (vlak, autobus, tramvaj)

Čím se lišíme od ostatních?

  • naši uživatelé nás chválí a váží si naší práce
  • náš helpdesk je osobní a přátelský
  • máme rádi naše uživatele a svoji práci bereme jako poslání
  • jsme vnímaví k potřebám našich uživatelů (umíme se přizpůsobit jejich potřebám, pracovnímu vytížení, stresu a způsobu jejich práce
  • naší odměnou je uživatel, kterému jsme zachránili den (nebo týden, nebo měsíc, nebo jeho pracovní místo :)

Jakého člověka hledáme?

  • takového, který se cítí dobře při čtení "čím se lišíme od ostatních"
  • takového, který sekci "čím se lišíme od ostatních" přečetl celou a dřív, než tento bod (máme rádi pečlivost, nemáme rádi zbrklou práci)
  • člověka, který rád pracuje s lidmi (i když je to někdy těžké) a který rád dělá radost ostatním
  • člověka, který je upřímný, dochvilný a zodpovědný
  • člověka, který NENÍ dokonalý a který rád přizná chybu (protože tím se z ní poučí, což vede ke stálému zlepšování v tom, co dělá)
  • člověka s IT znalostmi, zejména: prostředí Microsoft Windows, Word, Excel, Outlook, základy Windows Server technologií (AD, GPO), základy sítí (IP, DNS, DHCP)


Přidejte se k nám a buďte součástí našeho helpdesk týmu!

Příběh o vysněné práci

Ráno se věnujete uživatelům z časových pásem Austrálie / Asie, které jako jediné na světě nepokrývá náš helpdesk v jejich pracovní době. Několik uživatelů ještě stihnete před tím, než půjdou spát a část tiketů tak rovnou uzavřete.

Servicedesk od SolarWinds obsahuje historii tiketů, takže cokoli opakovaného řešíte ihned a bez velkého pátrání. Váš cíl je dodržet hodinu na první reakci v tiketu.

Pomalu se probouzí a přichází do práce Evropa, kde podporujeme 5 kanceláří což je asi třetina uživatelů. Začíná nejpernější část dne, kde přicházejí požadavky z celé Evropy a kolegové z helpdesku v US ještě spí. Největší výzva pro Vás je, aby až přijdou kolem 3 odpoledne do práce, byla fronta neodbavených požadavků menší, než ta Vaše ráno.

Odpoledne bývá rušněji, ale to už také dorazí Vaši kolegové z US helpdesku. Převezmou si starost o frontu nových ticketů a vy máte konečně čas trošku oddechnout a vrátit se k složitějším ticketům, které máte ve své frontě.

Komentáře k ticketům (co jste dosud udělal a co plánujete na příště) děláte průběžně tak jak s tickety pracujete.

Druhý den ráno je vám špatně a potřebujete zůstat v posteli. Vy jste ale úplně v klidu. Víte, že všechny vaše tickety jsou aktualizované a že je kolegové snadno převezmou a vyřeší.

Třetí den jste už fit a letíte do Madridu na přátelskou návštěvu. Tam přes den pracujete a večer vezmete své španělské kolegy ven na dobré tapas.

U nás je tento příběh skutečností.


Informace o pozici

Společnost
IT Operations s.r.o.
Adresa
U továren 256/14, Praha – Hostivař
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 40 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IT konzultant, Pracovník help desku, Operátor, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel