Zajímáš se o bezpečnost IT?
V AEC, TOP firmě v oblasti služeb pro bezpečnost dat a vývoj pokročilých systémů detekcí útoků, si sám(a) určíš další směřování. Přidej se k nám :)

Office Assistant

Náš back office team se pomalu rozrůstá. Pokud rád(a) pomáháš svým kolegům s hladkým chodem firemních činností, rádi Tě uvítáme v našem týmu :)

Tvým úkolem bude:

ADMINISTRATIVA

  • Zajištění toku informací v rámci společnosti.
  • Být pravou rukou a platným členem týmu.
  • Zajištění a starost o administrativu k projektům.
  • Organizace kalendáře, pracovních cest - zajištění rezervací hotelů, letenek.
  • Pomoc při organizaci firemních akcí.
  • Součinnoust při onboardingu nových zaměstnanců.
  • Starostlivost o firemní auta (servis, pneu, čištění, hlášení pojistných událostí).
  • Ad hoc úkoly.

RECEPCE

  • Přijímání a vyřizování telefonických hovorů, pošty a emailů.
  • Přijímání a ohlašování návštěv.
  • Udržování kancelářského prostoru a zasedacích místností.
  • Zajišťování chodu recepce a kanceláří.
  • Nákup kancelářských potřeb a věcí potřebných pro chod kanceláří.


Co od Tebe očekáváme?

  • Minimálně SŠ vzdělání.
  • Zkušenost na administrativní pozici. Praxe v IT společnosti vítána.
  • Výborná znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint.)
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (budete komunikovat s našimi zákazníky).
  • Zodpovědnost, samostatnost, proaktivita.
  • Loajalita, diskrétnost a spolehlivost.
  • Samostatnost a schopnost dotahovat věci do konce.
  • Dobré komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování.
  • Aktivní řidič(ka).

V AEC Ti nabízíme:

  • Systém benefitů (5 týdnů dovolené, 3 sick days, výuka jazyků s rodilým mluvčím (AJ/NJ/RJ), příspěvek na stravování, shell karta, příspěvek na životní a penzijní pojištění, Multisport karta, referral program, mobil s datovým tarifem, zvýhodněné tarify pro rodinu).
  • Flexibilní pracovní dobu, home office na domluvě.
  • Možnost školení.
  • Nápoje zdarma (káva, čaj).
  • Účast na konferenci Security.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.

Informace o pozici

Společnost
AEC a.s.
Adresa
Voctářova 2500/20a, Praha – Libeň
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Administrativní pracovník, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel