Jsme česko-slovenská personální společnost s jednou z největších sítí regionálních zastoupení v rámci České a Slovenské republiky. Patříme mezi nejstarší personálně – poradenské společnosti na území bývalého Československa – naše společnost vznikla již v roce 1991 s prvotním záměrem poskytnout kvalitní služby v oblasti brigádnické výpomoci v jednotlivých regionech. Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Na Slovensku jsme držiteli certifikátu ISO 9001:2000, v České republice se na certifikaci připravujeme.

Asistent/ka - administrativní podpora oddělení #jxPZs

Pracovní náplň:

Hledáme šikovné asistenty/asistentky na různá oddělení (export, logistika, servis, marketing…), kteří budou vypomáhat s administrativou jednotlivých oddělení. Pokud hledáte stabilní zaměstnání a práce na PC Vám není cizí, pak jste to právě vy, koho hledáme! Práce je vhodná pro muže i pro ženy.

Náplň práce:
- administrativní výpomoc celému oddělení

Pracoviště je bez problémů dostupné cca 15 minut autobusem z metra Háje.

Nabízíme:

- jistotu stabilního zaměstnání
- zajímavé mzdové ohodnocení dle praxe
- možnost kariérního růstu
- závodní stravování
- slevy na firemní zboží
- multisport kartu
- zvýhodněný tarif u mobilního operátora

Požadujeme:

- základní znalost práce s PC (Word, Excel)
- komunikační a organizační dovednosti


Informace o pozici

Společnost
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Základní
Plat
Plat: 28 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

INDEX NOSLUŠ s.r.o., Petra Pospíšilová
+420 739 249 904