Business Lease se stará o mobilitu firem i jednotlivců už od roku 1996, především formou operativního leasingu a dalších služeb. Jsme součástí holandské skupiny AutoBinck Holding, která je i přes svoji velikost stále rodinnou firmou. Rodinná atmosféra panuje i u nás v ČR, kde pracuje 70 zaměstnanců. Nabízíme stejná auta jako ostatní, ale rozdíl je v péči, kterou našim klientům poskytujeme, a ve firemní kultuře, kterou žijeme.

Účetní

Co bude vaší zodpovědností?

  • Účtování došlých faktur
  • Inventarizace
  • Zpracování příloh k vystaveným fakturám
  • Příprava podkladů k měsíčním účetním závěrkám
  • Telefonická a písemná komunikace s obchodními partnery

Co čekáme?

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru zakončené maturitou
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • Znalost MS Office (především Excel)
  • Spolehlivost a schopnost samostatně řešit zadané úkoly
  • Pečlivost, zaměření na detail
  • Flexibilita a ochota učit se novým věcem
  • Anglický jazyk min. na úrovni mírně pokročilý/á

Co vám nabízíme?

  • Motivující mzdové ohodnocení včetně ročních bonusů
  • Zajímavé prostředí zahraniční společnosti a přitom přátelskou rodinnou firmu
  • Týden dovolené navíc
  • Příspěvek na stravování
  • Kurzy angličtiny zdarma (v pracovní době, 2x týdně 60 min.)
  • Rozvoj a další vzdělávání
  • 12 000 Kč ročně na benefity
  • Karta MultiSport
  • Nadstandardní lékařskou péči
  • Možnost účastnit se sportovních a jiných akcí spojených s naším nadačním fondem na podporu mobility

… a hlavně přátelskou atmosféru a skvělé kolegy :-).

Těšíme se na vás.


Informace o pozici

Společnost
BUSINESS LEASE s.r.o.
Adresa
Radlická 714/113a, Praha – Jinonice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Children-friendly office, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Práce převážně z domova, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Možnost studijního volna, Příspěvek na vzdělání, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Nadstandardní lékařská péče, Zdravotní volno/sickdays, 13. plat, Bonusy/prémie, Kafetérie, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Sleva na firemní výrobky/služby, Mobilní telefon, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, vozíčkáři.