O České rozvojové agentuře:

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
  • ČRA v současné chvíli prochází změnou procesů v oblasti administrativy a hledá pracovníky, kteří k této změně chtějí významně přispět svými dosavadními zkušenostmi;
  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz


Náplň práce:

  • Podpora zavádění softwarů a aplikací zejména pak v oblasti řízení dokumentů, následná správa oprávnění uživatelů a kontrola správného užívání softwarů;
  • Komunikace s dodavateli IT ohledně změn nastavení softwarů;
  • Příprava jednání, školení, služebních cest zaměstnanců;
  • Organizace lékařských prohlídek, evidence testování na nemoc COVID-19;
  • Administrativní podpora v oblasti personalistiky;
  • Administrativní podpora správy firemních komunikačních prostředků;
  • Administrativní podpora v oblasti řízení dokumentů, včetně smluvních závazků.

Pozice vyžaduje:

  • Státní občanství ČR a trestní bezúhonnost;
  • Trestní bezúhonnost;
  • Ukončená střední škola;
  • Zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;
  • Zkušenost s testováním zaváděných softwarů a aplikací výhodou;
  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B1;
  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
  • Samostatnost, proaktivní přístup;
  • Spolehlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti.


Nabízíme:

  • Získání praktické zkušenosti z oblasti Zahraniční rozvojové spolupráce České republiky;
  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;
  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;
  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);
  • Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.

Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

Datum nástupu: polovina února, případně dle vzájemné dohody

Vaše přihláška zaslaná nejpozději 28.1.2021 se bude skládat ze:

  • Strukturovaného profesního životopisu v českém jazyce;
  • Motivačního dopisu v českém jazyce.

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.


Informace o pozici

Společnost
Česká rozvojová agentura
Adresa
Nerudova 257/3, Praha – Malá Strana
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 26 000 – 34 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Správa systémů a HW, Státní a veřejná správa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Support IS, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Česká rozvojová agentura, Alexandra Krahulíková
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.