Jsme Bageterie Boulevard nebo také jen „BB“, koncept restaurací EXPRES GOURMET.
Dobýváme svět křupavými bagetami s originálními recepturami světových kuchařů. Máme více než 50 restaurací v Česku, na Slovensku, v Německu a jedeme dál.
Od začátku si zakládáme na tom, že věci děláme po svém, ve své režii a za vlastní peníze. Je to pro nás jednoduše důležité. Stejně jako je pro nás důležité dělat všechno jednoduše. Možná jinak, než je běžné. Prostě máme svou hlavu, své hodnoty a své lidi na správných místech. A to se nám vyplácí. Možná i Vy můžete být jedním z nás.

Pravá ruka oddělení franšízingu Bageterie Boulevard

Oddělení franšízingu a lokalit Bageterie Boulevard stojí za expanzí celé naší sítě. Momentálně k sobě hledají parťáka, který jim pomůže ukočírovat celou jejich agendu. Chceš být na pomezí expanze, franšízingu a provozu? Pak hledáme právě tebe!
 
 Co by tě u nás čekalo?

  • Budeš se podílet na rozvoji franšízingu BB a 360 Pizzy (našeho druhého fastfoodového konceptu).
  • Pod palec dostaneš naše současné i adaptující se franšízanty, kteří od nás očekávají podporu. Budeš s nimi proto v každodenní komunikaci.
  • Stejně tak budeš informovat o plánech oddělení franšízingu všechna další oddělení ve firmě. Především o deadlinech spojených s otevíráním nových restaurací, od kterých se odvíjí práce mnoha dalších kolegů.
  • Tvůj denní chleba bude zpracování jednoduchých finančních přehledů o tom, jak si naši franšízanti vedou a jejich následná prezentace vedení.
  • Na starost dostaneš správu a aktualizaci všech franšízingových dokumentací a databází lokalit pro nové projekty.
  • Průběžně budeš sledovat a vyhodnocovat plnění závazků vyplývajících z franšízových smluv.

Koho hledáme?

  • Posilu do týmu, kterou bude bavit být spojkou mezi kolegy z franšízingu, našimi franšízanty a ostatními odděleními Bageterie Boulevard.
  • Člověka, který se nezalekne řešení ani těch nejzapeklitější a nepříjemných situacích.
  • Pečlivou osobu, které nevadí velký podíl administrativy, udržování a vedení databází a zpracování reportů.
  • Oceníme, pokud máš za sebou zkušenost na obdobné asistentské a administrativní pozici.

Co za to?

  • Kromě férového finančního ohodnocení Ti nabídneme zábavnou a různorodou práci, co Tě vytíží na plný úvazek.
  • Na náročné situace nebudeš nikdy sám. Celý náš tým Ti bude krýt záda a vždy s námi můžeš vše zkonzultovat. Všem nám jde přece o jedno – mít spokojené franšízanty a expandovat dál.

Myslíš, že jsi náš člověk? Tak neváhej a ozvi se nám!


Informace o pozici

Společnost
Crocodille ČR, spol. s r.o.
Adresa
Poděbradská 88/55, Praha – Hloubětín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Gastronomie a pohostinství, Stavebnictví a reality, Asistent/asistentka, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Crocodille ČR, spol. s r.o., Kristýna Krouželová