Pro jakou firmu budete pracovat

Adam Rujbr Architects je zavedená architektonická kancelář se sídlem v Brně. Navrhujeme výhradně udržitelné stavby. Mezi naše klienty patří jak soukromí tuzemští i zahraniční investoři, tak veřejné instituce, ministerstva, obce, města i kraje. Řada staveb získala ocenění. Realizace ateliéru Adam Rujbr Architects jsou publikovány jak v českých, tak zahraničních publikacích. Adam Rujbr Architects upírá svou pozornost i do osvěty a propagace kvalitní a šetrné architektury, od roku 2016 je společnost aktivním členem České rady pro šetrné budovy.

Co bude Vaším úkolem

Postupem času jsme vyrostli z malé kanceláře o třech lidech v kancelář trochu větší, ale stále ještě velikostí spíše „rodinnou“, přestože finanční objemy projektovaných staveb jsou nyní už v řádech miliard korun. Zakázky získáváme na základě vítězství v soutěžích, přímým oslovením na doporučení nebo od stávajících klientů. Spolu s růstem firmy roste i rozsah připravovaných nabídek, smluv a faktur. Proto hledáme posilu do týmu. Vaším úkolem bude mj. vyhledávání nových příležitostí, příprava nabídek, komunikace s účetní firmou, správa sociálních sítí, vystavování faktur a průběžná aktualizace informačního systému.

Jaký/jaká byste měl/a být

Alfou a omegou je pozitivní přístup, flexibilita a ochota být v pracovní dny na příjmu, i když zrovna nejste v kanceláři. Měli byste být trochu obchodník, trochu finanční manager a trochu i HR nebo marketingový specialista.

Co přesně si pod prací představit

  • Evidence a správa veřejných zakázek a nabídek
  • Příprava smluv (dle připravených vzorů)
  • Každodenní správa emailové pošty
  • Kontroly přijatých faktur se zakázkovými listy, kontrola vydaných a zálohových faktur, rozesílání a zakládání faktur
  • Vystavování faktur a DPP – daňových dokladů na přijaté platby
  • Správa pokladních dokladů (z poboček, zakládání, evidence atd.)
  • Fakturace autorských dozorů
  • Komunikace s externí účetní kanceláří
  • Správa informačního systému - (aktualizace pohledávek, závazky, nové zakázky zaplacené a vyfakturované etapy, atd.)
  • Příprava příkazů k úhradě pro majitele
  • Komunikace s kolegy (projektanti, architekti)
  • Drobná kancelářská činnost (pošta atd.)
  • Práce v účetním SW Pohoda a informačním systému Navigo (průběžná aktualizace a zadávání zakázek)
  • Správa sociálních sítí

Určitě se přihlaste pokud by vás výše popsaná náplň práce bavila a naplňovala

vlastníte ŘP sk. B a nebojíte se řízení
jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi
máte smysl pro pořádek a systém
máte estetické cítění

Co byste měl/a ještě splňovat

samostatně ovládat počítač a umět dobře pracovat s MS Office
být flexibilní a odolný/á vůči stresu
umět anglicky alespoň v základní komunikační úrovni

Co tedy můžete očekávat

přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme
prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů
možnost pracovního i osobního růstu
pracoviště v Brně – Králově Poli
možnost zkráceného úvazku

Koho hledáme?

Motivovanou osobnost, ochotnou se učit se novým věcem a klidně se i poučit z chyb
Důležitým předpokladem je spolehlivost a zodpovědnost, intelekt a takt

Co Vám nabízíme?

Velmi příjemné pracovní prostředí a milí kolegové / kolegyně
Možnost práce na částečný pracovní úvazek (min. 3 dny v kanceláři osobně)
Možnost pracovat z domova
Motivační finanční ohodnocení
Příspěvky na stravování
Příspěvky na volnočasové aktivity a dovolenou
Možnost netradiční dovolené ve firemním posedu

O týmu

Tým Adam Rujbr Architects

Brněnská kancelář se nachází v Králově Poli poblíž Slovanského náměstí. Na tomto odkaze je k vidění medailonek o týmu Adam Rujbr Architects na TV Architect https://www.tvarchitect.com/profil/adam-rujbr-architects/

Informace o pozici

Společnost
Adam Rujbr Architects s.r.o.
Adresa
Srbská 1807/22, Brno – Královo Pole
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Dog-friendly office, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní rekreační zařízení, Kafetérie, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Sleva na firemní výrobky/služby, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Média, reklama a PR, Administrativní pracovník, Ekonom, Fakturant/fakturantka, Financial Controller, Marketingová komunikace, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Adam Rujbr Architects s.r.o., Adam Rujbr
Lidická 717, 60200 Brno, Česká republika
603 283 041