Co se od kandidáta očekává:

  • Pozitivní přístup k ostatním, otevřenost a příjemné komunikační dovednosti.
  • Proaktivní a samostatný způsob řešení pracovní agendy.
  • Zkušenosti s administrativní pozici a správou firemní dokumentace.
  • Výborné organizační schopnosti a schopnost projekt managementu
  • Schopnost zpracovávat přehledné a jednoduché výstupy.
  • Zajišťování veškeré agendy ohledně cestování.
  • Kontaktní osoba mezi Family office a jeho dodavateli správy nemovitosti, účetní, apod.
  • Manazerska znalost firemnich vykazu ( výsledovka, rozvaha, cash-flow )
  • Dobrá znalost AJ písemně i ústně.
  • Aktivní znalost práce s MS Office, zvláště pak Outlook, Word a Excel.
  • Pozitivní vztah k informačním technologiím
  • Zodpovědnost, cílevědomost, diskrétnost.
  • Aktivni vztah ke sportu

Co kandidátovi na oplátku nabízíme:

  • Skvělé prostředí family office
  • Kancelář v historickém centru Prahy, velmi dobrá dostupnost MHD.
  • Pracovní doba: 10:00-16:00
  • Ohodnocení od 30.000,- Kč výše ( seniorita, plný nebo zkrácený úvazek )
  • Příspěvek na auto 5.000,- Kc

Informace o pozici

Společnost
KAMIGA INVEST a.s.
Adresa
Husova 241/7, Praha – Staré Město
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Asistent/asistentka, Finanční analytik, Odborný asistent, Office Manager, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

KAMIGA INVEST a.s.