Cushman & Wakefield

Jsme americká společnost zabývající se poradenstvím v oblasti komerčních nemovitostí a jejich správou. Pomáháme našim klientům měnit způsob, jakým lidé pracují, nakupují a žijí.

Finanční Administrátor(ka)/Správa klientských financí

Jedna z největších poradenských firem v oblasti nemovitostí vypisuje výběrové řízení na pozici Finanční Administrátor(ka)/Správa klientských financí.

Jste pozitivní člověk, který má rád čísla, pořádek a chce pracovat v kolektivu prima lidí? Pokud ano, tak hledáme právě Vás!

Co bude náplní vaší práce:

  • Vedení agendy nájemních smluv s nájemníky daného objektu
  • Tvorba vyúčtování služeb pro nájemníky
  • Správa pohledávek (zasílání upomínek)
  • Správa faktur přijatých i vydaných
  • Vedení dokumentace související s administrativním a finančním provozem objektu
  • Pravidelný reporting vedení společnosti
  • Komunikace s klientem v administrativní a finanční oblasti
  • Příprava dat/podkladů pro další zpracování reportů, rozpočtů a "business plánů"

Co od Vás očekáváme:

  • praxi v administrativě - praxi s vystavováním, přijímáním a uhrazováním faktur
  • výbornou znalost MS Excel (práce v tomto programu, reporty)
  • středoškolské vzdělání
  • dobrou znalost anglického jazyka (denní komunikace v aj s klientem)

Co bude vaše výhoda:

  • předchozí zkušenost z komerčního realitního segmentu

Proč pracovat pro nás?

  • nabízíme práci na dobu neurčitou
  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • mladý a přátelský kolektiv
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (Cafeterie ve výši 12.000/ročně, stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days, služební telefon i k soukromým účelům)

V případě Vašeho zájmu prosím pošlete svůj strukturovaný životopis, budeme se těšit.


Informace o pozici

Společnost
Cushman & Wakefield, s.r.o.
Adresa
Purkyňova 2121/3, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Fakturant/fakturantka, Finanční analytik, Účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.