Jsme mezinárodní společnost zabývající se ekonomickým poradenstvím a hledáme do svého týmu asistentku. Máme mladý, akční tým, a dáváme prostor osobnímu růstu. Hledáme kolegu/kolegyni, kteří se u nás budou cítit dobře a uplatní své tvůrčí a organizační schopnosti.

Administrative Assistant

General responsibilities:

  • Communication with client representatives (arrangement of meetings, conference/video calls,…)
  • Administrative support for senior consultants
  • Communication with other offices abroad
  • Fleet management
  • Visa arrangements
  • Communication with providers of services (stationary ordering, visa arrangements, business cards ordering, language courses arrangements,…)
  • Administrative support during proposal preparation
  • Back up for the Reception desk

Candidate´s profile:

  • High school or university degree
  • Excellent written and verbal communication skills in Czech and English
  • Proficiency in MS Office (MS Excel and MS Outlook in particular)
  • Strong interpersonal skills
  • High level organizational skills
  • High level communication skills
  • Service-oriented and team player
  • Attention to detail, multitasking, organized, self-motivated and ability to prioritize
  • Flexible, interested in learning
  • Good stress management
  • Previous experience on similar position at least 2 years

We offer:

  • Working in a global company in a multinational setting
  • Motivating and highly professional environment that enables personal and career growth
  • Interesting and diverse portfolio of tasks and a friendly and supportive work team
  • Relevant salary compensation according to the individual´s performance and competitive benefit package
  • Work contract for 1 year with the possibility of prolongation

Informace o pozici

Společnost
A.T. Kearney GmbH - organizační složka
Adresa
Na příkopě 859/22, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Zařazeno: Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Recepční, Pracovník back office, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel