Lobkowicz Events Management, s.r.o. organizuje nezapomenutelné akce v jedinečném prostředí Pražského hradu, na zámku Nelahozeves a na hradě Střekov. Nabízí profesionální poradenství, kreativní přístup a bezchybné zajištění večírků, formálních setkání a svateb.

Hledáme kolegu na pozici Director of Sales & Events, který bude zodpovědný za aktivní vyhledávání a oslovování nových klientů (cestovní agentury, DMC, hotely, korporátní klienti, školy..) a za koordinaci příprav a realizací eventů v Lobkowiczkém paláci (LP) a v dalších lokalitách House of Lobkowicz.

Hlavní odpovědnosti:

1. Sales odpovědnosti

  • Nastavení a implementace proaktivní prodejní strategie
  • Vyhledávaní a aktivní oslovování nových klientů (cestovní agentury, hotely, korporátní klienti...)
  • Sledování výnosů z prodeje a poskytování průběžných reportů o stavu
  • Nastavování nových produktů: vytvoření nových atraktivních turistických produktů odpovídajících lokalitám skupiny House of Lobkowicz
  • Vytváření a zpracování nabídek pro klienty
  • Prezentace pro klienty, účast na workshopech cestovního ruchu
  • Odpovědnost za CRM systém Salesforce

2. Events odpovědnosti

  • Koordinace, supervize potvrzených akcí a efektivní využívání kapacit týmu
  • Analýza procesů a postupů pro maximální monetizaci
  • Průběžná kontrola finančních stránek akcí, zvedání profitability
  • Odpovědnost za smluvní vztahy s klienty
  • Schvalování používaných dodavatelů a kontrola úrovně jejich služeb
  • Odpovědnost za finanční uzavření všech akcí v termínu
  • Odpovědnost za hladký průběh konání akcí a běžného provozu muzea, dodržování TLC pravidel i dalších aspektů jednotlivých objektů
  • V případě potřeby zastoupení event manažerů při přípravě/realizaci/uzavření akce

Obecné odpovědnosti:

  • Odpovědnost za vedení týmu sales a event, plné využívání a rozvíjení potenciálu jednotlivých členů týmu, jejich motivace a snaha o kontinuální profesní rozvoj (hodnocení, nastavování cílů, schvalování docházek)
  • Provádění obchodní činnosti vedoucí k naplnění obchodních cílů (prodejních čísel) identifikace příležitost jak u stávajících, tak u potenciálních zákazníků
  • Účast na schůzích oddělení, manažerských poradách
  • Odpovědnost za veškeré služby a cenové nabídky prezentované klientovi

Hlavní požadavky:

  • Ideálně 5 let zkušeností na relevantní vedoucí pozici v oblasti Events & Sales Managementu, cestovního ruchu
  • Zkušenost s vedením týmu
  • Vynikající komunikační dovednosti s důrazem na přesvědčování
  • Plynulá znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem) nutná
  • Aktivní vyjednávací dovednosti
  • Schopnost identifikovat a rozvíjet nové obchodní příležitosti
  • Zahraniční zkušenost výhodou
  • Schopnost asertivního přístupu k dodavatelským subjektům (aktivní vyjednávání) a diplomatický přístup ke všem klientům nutností
  • Důraz na vysoký standard zákaznického servisu
  • Flexibilita, samostatnost, kreativita, cit pro detail, organizovanost
  • Týmový hráč se zájmem spolupracovat
  • Znalost MS Office
  • Aktivní řidič

Informace o pozici

Společnost
Lobkowicz Events Management, s.r.o.
Adresa
Jiřská 3/1, Praha – Hradčany
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Cestovní ruch a ubytování, Gastronomie a pohostinství, Služby
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Lobkowicz Events Management, s.r.o., Petra Matuščínová