FUNDRAISING JE PRO NÁS O

- HLEDÁNÍ A VYTVÁŘENÍ PŘÍLEŽITOSTÍ SE SETKÁVAT S DÁRCI Z ŘAD RODIČŮ, PODPOROVATELŮ, FIREM, NADACÍ A DALŠÍCH
- PÉČI O STÁVAJÍCÍ DÁRCE
- BUDOVÁNÍ FUNDRAISINGOVÉHO TÝMU
- SOUNÁLEŽITOSTI V RÁMCI POSLÁNÍ ORGANIZACE A JEJÍHO TÝMU
- DOBRÉM POCITU Z ODVEDENÉ PRÁCE, KTERÁ MÁ NA SVÉM KONCI POMOC MNOHA RODINÁM A DĚTEM ZEJMÉNA V JIHOMORAVSKÉM KRAJI A NA VYSOČINĚ

JAKÉ ÚKOLY TĚ ČEKAJÍ?

- úplně na začátku tě čeká rozsáhlý trénink - celkem šest dní školení a spousta individuálních konzultací a mentoringových setkání
- ve spolupráci s externími poradci a interním týmem budeme společně pracovat na strategickém plánu fundraisingu pro naši organizaci
- budeme popisovat postupy, nastavovat procesy, vytvářet si zázemí tak, aby se nám pracovalo opravdu dobře a budoucí kolega nebo kolegyně zapadl/a do týmu a s podporou ostatních (projektový manažer, asistentka, ředitelka organizace a další)
- během roku 2023 se pustíme do praktické realizace strategického plánu a nepochybně nás čeká spousta eventů, setkání, kampaní, konferencí a dalších - k organizování nebo návštěvám, taky nás nemine hledání kontaktů, telefonování, mailování, povídání, podporování…
- a v roce následujícím nás nemine vyhodnocování a hledání cest ke zlepšení
- administrativa v podobě práce s databází nebo se žádostmi o granty od firem a nadací nás taky nemine, ale nebude hlavní částí práce fundraisera

KOHO HLEDÁME?

- zralou osobnost, která vnímá pomoc dětem a rodinám v regionu jako smysluplnou a nebojí se učit nové věci a hledat nové cesty
- nebát se mluvit s lidmi, obhájit postoj, udržovat pořádek nebo zavolat do cizího prostředí a poradit si s hledáním správného kontaktu, to je jen pár příkladů situací, které by vám neměly nahánět hrůzu; trocha obchodnického ducha a hodně extrovertní povaha jsou největší devizy
- nehledáme hotového fundraisera, ale pokud máte již praktickou zkušenost třeba s prací na oddělení péče o zákazníky, na obchodním oddělení nebo call centru, určitě to je velké plus
- budoucí kolega nebo kolegyně by měl/a mít nejméně maturitu a čistý trestní rejstřík, uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint) případně práce Google Workplace velkou výhodou
- základní znalost anglického jazyka je potřeba, pokročilejší vám pak otevře možnost zahraničních školení, ale není podmínkou, výborná čeština slovem i písmem
- týmovost, schopnost nést osobní odpovědnost a akčnost jsou naše oblíbené vlastnosti pro všechny kolegy


CO NABÍZÍME

- HPP na plný úvazek od dubna 2022
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- práci v menší kanceláři na náměstí v Ivančicích
- příležitost pomoci naší organizaci, která v regionu pomáhá a roste již od roku 2017, posunout se k nezávislosti a stabilitě financování, což povede ke zvýšení počtu rodin, kterým dokážeme nabídnout například dotované místo na odpoledním Dětském klubu, letních Uměleckých táborech, kroužcích, ale taky navýšit kapacitu Poradny pro rodiny, které poskytuje psychologickou a sociální pomoc rodinám v regionu zcela zdarma
- reálné cíle - nemáme nereálné představy a většinu aktivit jsme si už vyzkoušeli, takže budoucí kolega nepoplave v neznámých vodách
- zaběhnutý tým, ale i nové kolegy, který posílí právě nově vznikající tým fundraisingu; počítáme i s kapacitou posil na eventy a další kreativní nápady, se kterými budoucí kolega nebo kolegyně přijde
- možnost spolupodílet se na směřování stabilní organizace
- práci, u které vidíte výsledky hned a každý den je příležitostí zkusit něco nového

Jestli jste dočetli až sem a pokyvujete hlavou, je na čase nám poslat:

- motivační dopis, klidně jen pár vět v e-mailu, kde nám napíšete, čím jsme vás zaujali a co vás baví

- a přiložíte životopis, ve kterém se dočteme všechno ostatní.

Prosím, posílejte nám přihlášky do výběrového řízení pomocí tlačítka odpovědět.


Všem kandidátům se ozveme alespoň e-mailem s výsledkem výběrového řízení do dvou týdnů od doručení vaší přihlášky.


Těšíme se na setkání, i když v prvních kolech budou jen na dálku.


Hezký den


Eli Axmann za tým O děti postaráno z.s.


Informace o pozici

Společnost
O děti postaráno z.s.
Adresa
Palackého náměstí 8/19, Ivančice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 36 000 Kč / měsíc
Benefity: Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Fundraiser
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, ostatní.