RENGL, s.r.o. je česká společnost působící od roku 2000 v oboru správy a provozování městských plakátovacích ploch. Naším hlavním produktem jsou plakátovací kampaně, tisk a výlep plakátů, které pro naše zákazníky plánujeme a realizujeme s veškerým souvisejícím servisem. Provozujeme vlastní síť téměř 5.000 plakátovacích ploch pokrývající 160 měst třech evropských zemí - Česká republika, Polsko a Slovensko. Toto pokrytí neustále dál rozšiřujeme. Jsme jednička na trhu v oboru plakátovacích ploch a plakátovacích kampaní. Pracuje u nás více než 200 lidí.

Fakturant/ka - Finanční administrátor/ka

Do našeho obchodního oddělení hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici FAKTURANT/KA. Hledáme někoho, kdo má praktické zkušenosti s finanční agendou a komu nejsou cizí pojmy faktura, dobropis, zápočet, DPH atp. ;-) Vítáme povědomí o základních účetních principech, ale nehledáme účetní.

Budete členem menšího, profesionálního a přátelského týmu obchodního oddělení, který má na starosti péči o zákazníky, komunikaci s dodavateli, příjem realizaci objednávek, fakturaci a reklamace. Fakturaci a související agendu budete zajišťovat pro naše zákazníky v rámci celé skupiny společností RENGL.

Náplní Vaší práce bude:

  • fakturace (evidence faktur vydaných a přijatých, vystavování zálohových a daňových faktur, dobropisů)
  • banka (elektronické zpracování bankovních výpisů, zadávání převodních příkazů)
  • vedení pokladny
  • příprava podkladů a komunikace s našimi externími účetními firmami v ČR, SK a PL
  • měsíční uzávěrky, reporty
  • práce s SW ABRA a MS Office

Očekáváme od Vás:

  • středoškolské vzdělání - nejlépe ekonomka nebo obchodka ;-)
  • pečlivost, důslednost, dodržovat termíny, dotahovat věci do konce
  • pozitivní vztah k administrativě a finanční agendě
  • schopnost komunikovat osobně, po telefonu i po emailu s klienty, dodavateli i kolegy v rámci skupiny společností RENGL ve všech třech zemích, kde působíme
  • praktickou znalost práce s Excelem, Wordem, Outlookem; jak používat ostatní SW ve firmě Vás naučíme
  • alespoň základní znalost angličtiny by se občas mohla hodit, ale není podmínkou

Co můžete očekávat Vy od nás:

  • zaškolení, pomoc a předání agendy
  • hezké kanceláře s možností bezplatného parkování a zastávkou MHD vzdálenou dvě minuty chůze
  • kuchyňka s občerstvením
  • přátelský, zkušený a sehraný kolektiv, profesionální spolupracující účetní, daňaři a auditoři
  • stabilní práci v rostoucí společnosti s významným postavením na trhu v ČR, SK a PL
  • místo pracoviště Liberec-Ruprechtice

Nástup ihned.

Pokud vás nabídka zaujala, prosím, pošlete nám Váš strukturovaný životopis společně s krátkým motivačním dopisem. Ozveme se a zavoláme Vám.


Informace o pozici

Společnost
RENGL, s.r.o.
Adresa
Liberec – Liberec XIV-Ruprechtice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Média, reklama a PR, Administrativní pracovník, Ekonom, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

RENGL, s.r.o.
+420 485 113 936, +420 485 110 298