Naším klientem je malá, česká firma, držící výhradní zastoupení americké SW společnosti, zaměřující se správu dat. Mezi jejich hlavní produkty patří Enterprise Cloud Data Management a Data Integration.

V současné chvíli firma roste, a proto vzniká nová příležitost pro businessově nastaveného člověka, který se dokáže a chce zorientovat v korporátních procesech a porozumět problémům (potřebám) potenciálních zákazníků.

Co bude náplní práce?

  • Budete se postupně seznamovat se zákazníky – společnosti z řad telekomunikací, bankovní instituce, pojišťovny, výrobní podniky a e-commerce
  • Budete komunikovat s každým, kdo může využívat data efektivněji – od marketingu, risk, výrobu, bezpečnost, top management až po IT oddělení
  • Budovat vztahy s klienty, chápat jejich potřeby, ptát se a zajímat se
  • Spolupracovat s technickým oddělením, které vám pomůže mluvit „ajťáckým“ jazykem
  • Budete komunikovat s výrobcem (anglicky), jednání budou často mezinárodního charakteru, byť většina zákazníků je primárně v Praze

Jaké máme požadavky?

  • Hledáme člověka, který má selský rozum, dokáže chápat souvislosti, zajímá se a má rád business
  • Ekonomické vzdělání, případně alespoň kratší praxi v oboru
  • Velmi dobrou znalost anglického jazyka, schopnost vést obchodní jednání
  • Nebát se oslovit potenciální zákazníky, zápal pro obchod, schopnost mluvit s top managementem společností
  • Systematičnost, schopnost uvažovat logicky, zápal a nadšení pro další rozvoj společnosti

Co ti nabídneme:

  • Zajímavou a kreativní práci, klienti z řad korporátních společností
  • Možnost spolupodílet se na budování firmy
  • Pohodový tým, menší firmu bez zbytečných procesů, velkou míru svobody a vlastního rozhodování. Určitě z vás nebude jen jeden z mnoha, nebudeme vás zahlcovat zbytečnými meetingy, reporty a excely
  • Fixní plat plus obchodní bonusy
  • Automobil, notebook, mobil a stravenky jsou samozřejmostí
  • Možnost někdy vycestovat do světa
  • Pro vyřizování administrativy a kontakt s kolegy a je k dispozici kancelář na Praze 6 ale také můžete využívat home office. Neočekáváme, že budete sedět na zadku v kanceláři.

Zaujalo vás to? Tak nám zašlete životopis!

 


Informace o pozici

Společnost
Business talent, s.r.o.
Adresa
Ankarská 1816/9, Praha – Břevnov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Dovolená více než 5 týdnů, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Prodej a obchod, Account Manager, Obchodní zástupce, Key Account Manager, Business Development Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Business talent, s.r.o., Julie Ungrman
776 418 309